onsdag den 5. maj 2010

MY NEW SUNGLASSES

Jeg er så dårlig til at købe solbriller og har egentlig bare haft mine elskede H&M pilotsolbriller, som favorit i årevis. Men for et par uger faldt jeg faktisk for hele to på samme dag: Et par leoprintede fra H&M og et par med blomsterprint fra Topshop. Nu skal jeg bare ud af den gamle pilotbrille vane og på med den printede model.


Topshop 199,- og H&M 70,-

I'm always wearing my old sunglasses, but a couple of weeks ago I finally bought two new pairs. One from H&M and one from Topshop

4 kommentarer:

Emilie sagde ...

Hvor er de blomstret fede!
Følger dig nu som fast læser...
Kig forbi min blog hvis du har lyst:
emiliert.blogspot.com

//Mille

Merete sagde ...

Tak,jeg glæder mig også sådan til jeg får de blomstrede på.

/Merete

onslowcrescent sagde ...

Hvor er de bare søde begge to :) er normalt ikke så meget for dyreprint, men fede det er de :) tillykke med scoopet ;)

XOXO
onslowcrescent
http://onslowcrescent.blogspot.com

Merete sagde ...

Tak;) Nu skal solen bare lidt mere frem så de kan komme på.

/Merete