mandag den 24. maj 2010

OUTFIT // COMFY WEAR

Jeg har ligesom Ditte super travlt med studiet for tiden og blev nødt til at sove på mit studie fra onsdag til lørdag, da jeg skulle lave forsøg i laboratoriet, som krævede at jeg skulle op midt om natten. Puhh, det har været lidt hårdt, og derfor har mine outfits også mest været præget af at det skulle være så rart, som muligt, at have på. Igen i dag måtte jeg en tur ud og passe mit forsøg, så jeg hoppede i mine nye bukser fra Monki. Håber, at I har nydt pinsen lidt mere, end jeg har.

Til gengæld har jeg netshoppet en del. Tror at ekstra pres på studiet gør det ved mig.


Jakke Holly Golightly, T-shirt Gina Tricot, Bukser Monki, Tørklæde A. McQueen, Taske Balenciaga, Sko Topshop

I have been sleeping at my school from wednesday to saturday last week because I'm doing some experiments in the lab, so I felt like wearing some comfy clothes.

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvad studerer du? :-)

BRUUN by BRUUN sagde ...

SKØNNE sko ! :-)
- og fed sammensætning !

/Linda

Merete sagde ...

Anonym: Jeg læser kemi-og bioteknologi på DTU.

Bruun: Tak skal du have;)

/Merete

Anonym sagde ...

Dejligt med et indlæg fra dig igen!

Katja sagde ...

vilde med bukserne, mon man skal stadig kan få dem..
-Katja

fashionbysobczak.blogspot.com

Merete sagde ...

De er også så rare at have på. Jeg så dem i sidste uge i Lyngby storcenter, så mon ikke de også stadig kunne være at finde i f.eks. København.

/Merete

Katja sagde ...

hmm jeg håbede mere på den i Aalborg, må lige lure i morgen..

Merete sagde ...

Det tør jeg desværre ikke sige, men tænker at der er håb forude hvis Lyngby har dem. Jeg krydser fingre for dig.

/Merete

Katja sagde ...

de krydsede fingre hjalp for fik et par i dag i Aalborg

-Katja

Merete sagde ...

Det var godt.De er også så fine og virkelig behagelige at have på.

/Merete