fredag den 7. maj 2010

A NEW LITTLE BLACK DRESS



Jeg købte denne for noget nær en måneds tid siden. Og jeg endte faktisk med også at købe den i creme, men den får I lige at se en anden dag. Den er fra H&M trend, og jeg blev VIRKELIG forelsket, da jeg spottede den, så jeg satte Merete på jagt i København efter den creme også. Den kostede kun 349,- og jeg var faktisk ret chokeret over, at den var så billig, for den er virkelig lækkert lavet.

I got this H&M Trend dress about a month ago, I ended up getting it in creme too, I'll show you another day.

6 kommentarer:

Natalja sagde ...

Forstår godt du blev forelsket! Det gjorde jeg også, da du viste den!! Har de den mon stadig på Strøget?

onslowcrescent sagde ...

Den er super sød - og så til den pris, det er jo fabulous :)

XOXO
onslowcrescent

Ditte sagde ...

Natalja, jeg spottede en enkelt eller to, da jeg var derovre under askeskyen, måske de har flere i Fields? Der har de ofte alt det gode tilbage. :)

OSC: Mange tak :D

Simone sagde ...

Prøvede den på strøget i creme for lidt tid siden, men med min kulør (eller mangel på samme), gjorde den altså ikke noget godt for mig... Men den er helt fantastisk i denne farve! I like!

/Simone/fashionmaniefst

Signe sagde ...

Vi vil se den på;)

Ditte sagde ...

Simone, jeg er nu også en blegfis (og jeg kan lide det sådan :D), men synes faktisk det går fint.

Signe, :P