torsdag den 13. maj 2010

THE PORCELAIN SKULL


Jeg så ovenstående porcelæns kranium hos min veninde, Ditte, sidste år i november. Hun var nemlig så heldig, at hun fik det i fødselsdagsgave af sin bror. Jeg sukkede efter det, men Hay meldte desværre udsolgt. Min veninde Camilla spottede det så i Hay i marts måned og købte et med hjem til mig. Så nu står det fint og pynter på en hylde i stuen. Jeg glæder mig til at flytte til sommer og få en fin ny lejlighed at indrette på ny, og finde en fin plads til det, og alle mine andre ting.

I got this porcelain skull recently.

7 kommentarer:

Rikke sagde ...

Ih det er fint - fik mig til at tænke på Damien Hirsts "For the Love of God":-)- om end i en knapt så blingagtig udgave..

Er det en flytning langt væk eller bliver du i samme landsdel..

Ditte sagde ...

Hej Rikke,
Ja, det minder nemlig om det Damien Hirst lavede - som jeg faktisk havde i lang tid som baggrund på min Mac. :)

Jeg håber på at flytte til København, så lidt længere væk er det i hvert fald. :)

mvh. Ditte

Emilie sagde ...

Hvor er det fint!
Jeg kommet helt til at tanke på Hamlet! ;)

//emiliert.blogspot.com

Ditte sagde ...

Mange tak, Emilie :D

Ms Confashion sagde ...

Ejj, hvor er det fedt - ville gerne ha' i min vindueskarm...meget Hamlet-ish! Og skønt med flytning, omend det dagodt nok er langt!
/xxx Nete

Sally sagde ...

Uhh... så mega fint! Der må en pris på bordet ;)

Ditte sagde ...

Det kostede vist 549,-. :)