onsdag den 12. maj 2010

MY FIRST PAIR OF LOUBIES // THE MAD MARYS


Jeg har en ting med sko, der har en Mary Jane strop over foden, og jeg har derfor sukket over disse fra Christian Louboutin siden de kom ud, hvilket vist er noget nær 2-3 år siden. Siden har jeg så stalket dem på eBay, men det er ikke så tit dukket op i min størrelse, og hvis de endelig gjorde, så var de noget dyrere end det jeg ville give. Men tilbage i april dukkede de så op i den rette størrelse og farven var også helt perfekt. De er i mørkegråt ruskind med pewter nitter. Nu skal min forstuvede ankel bare lige blive venner med høje sko igen, så er jeg klar.

I have a thing for Mary Janes, so I've been searching for these forever, I got them from eBay back in April and today they arrived. Now I just need my twisted ankle to be fixed and them I'm ready.

20 kommentarer:

Malsen sagde ...

Arh - de er jo super fierce! Lækre sko :)

Maria sagde ...

Det er sjovt, for jeg tænker ikke på dig som en decideret Louboutin-pige, men disse babies er jo lige dig!

/Maria

Anna sagde ...

Hvad fik du dem for?
De er meget smukke!

Annamette Fuhrmann sagde ...

suk suk suk suk og atter suk, selvom jeg ville blive over 1.80, hvis jeg får dem på

Emily Salomon sagde ...

Tillykke med de fine maryjane-nittebørger ;)

Ditte sagde ...

Malsen, tusind tak ;)

Maria, det er jeg heller ikke, sikkert derfor de er mit første par. :D Der er meget få af dem, som jeg dog lige synes passer ind i skabet hos mig. Og tak ;)

Anna, mange tak!

Annamette, ja, jeg bliver vist kun ca. 170 :D Og det går jo lige :D

Emily, tusind tak ;)

Hanne sagde ...

Hvor er de fine Ditte! Superflotte til dig.. dem blir du glad for.

Ved du hvad den model hedder? (hvis man nu vil lede lidt på Ebay selv)

Langvad sagde ...

Jeg er heller ikke til Louboutin generelt - men de her er altså bare så skønne!!! Og MJ remmen sidder jo bare det perfekte sted...

Tillykke med dem :-)

Ditte sagde ...

Mange tak, Hanne, ja, modellen hedder Mad Marys :) De fås også i lak og skind, i creme, sort og grå. Grå og creme fås kun i ruskind. Sort i lak og skind. Derudover fås den med pewter, guld og blandede nitter. :)

Mange tak, Heidi ;) Ja, den sidder nemlig helt perfekt, yay :D

Hanne sagde ...

tusind tak Ditte... så må jeg på jagt ;o)
Virkelig fine er de!

Ditte sagde ...

Du kan evt. også søge på Studded, der dukker de tit op ;) Jeg er desuden gået en halv størrelse op. :)

Hanne sagde ...

Søger du på ebay.uk? Måske der er langt imellem dem.
Må til at holde lidt øje - endnu en ting at holde øje med ;o))

Ditte sagde ...

Jeg køber mest fra .com, tingene er billigere der, så jeg tager chancen mht. told :) Men vogt dig for de fakes forresten, modellen er blevet faket en del :( De ægte har en syning ned fra toppen af hælkappen til bunden/enden af hælen. ;)

Hanne sagde ...

Mange tak for tippet Ditte... kan godt høre du er ekspert i de her ;o))
Er glad for det lykkedes dig at finde dem!

Charlotte Amalie sagde ...

Hvor er de bare skønne!! Jeg misunder dig helt op til skyerne ;)

Ditte sagde ...

Hanne, ja, jeg må indrømme, at jeg går meget op i den slags :D Skriv endelig en mail, hvis jeg skal tjekke et par for dig engang i fremtiden ;)

Amalie, det var søreme langt, men tusind tak ;)

Hanne sagde ...

Det er rigtig sødt af dig Ditte - det kan godt være jeg benytter mig af det.
Det er dejligt du er tilbage på bloggen - har savnet dine indlæg!

Ditte sagde ...

Det skal du endelig gøre, hanne! Jeg er glad for, at I er glade for, at jeg er tilbage. :) Det er nu rart at være her igen. :)

Beam sagde ...

Rigtigt fine. Elsker også Mary Janes, men har for få af dem i garderoben.

Ditte sagde ...

Beam, en del af mine er desværre også afgået ved døden. :(