torsdag den 6. maj 2010

GUESS WHO BOUGHT A JACKET

Ja ups, så kom der endnu en jakke hjem til mig. Denne gang en Rikkemai fra sidste år, som jeg prøvede på flere gange i Magasin i løbet af sidste vinter, men jeg lod den hænge. Nu fandt jeg den så på Trendsales og jeg var heldig at få den til en rigtig god pris i forhold til at nypris var 3500,-
Så nu får I lige billedespam af min nye jakke.


Jakke Rikkemai, Jeans Gina Tricot, Sko Chanel, T-shirt M by MJ, Tørklæde Louis Vuitton


Last winter I was just about to buy this jacket from Rikkemai, but I never got to it. Last week I found it on Trendsales and at a much better price.

7 kommentarer:

Lea sagde ...

fiiin farve!

Merete sagde ...

Tak, jeg er var oprindeligt forelsket i den blå udgave, men jeg er glad for at det endte med denne i stedet.

/Merete

isabella thordsen sagde ...

elsker din jakke!
/isabella

Merete sagde ...

Tak skal du have;)

/Merete

Anonym sagde ...

Rigtig fabelagtig jakke!
Den kan jeg godt forstå du måtte have.

Stinne sagde ...

Ej hvor er det en flot jakke ;)

Merete sagde ...

Tak, jeg er også så glad for at jeg endelig tog mig sammen og købte den.

/Merete