fredag den 28. maj 2010

BUYS // TWO NEW TOPS

Puhh, det har været en lang dag i dag, så var først sent inde af døren. Jeg nåede dog lige at hente en pakke på posthuset med et par nye Topshop sko, som jeg lige må få taget billede af en af dagene.

Et par andre køb, som jeg først har fået taget billeder af i dag, er disse to halvgennemsigtige (det lyder da top fashionabelt) toppe fra Topshop. Den ene er leoprintet og den anden med små huse. Tænker de bliver gode under en quiltet jakke, som jeg vist har en enkelt eller to af.

I morgen bliver dejlig afslappende, skal bare sove længe og så ind og se den nye Sex & The City, hvilket jeg glæder mig vildt og voldsomt til. Jeg er sikker på, at den er fantastisk, selvom anmeldelserne siger noget andet.




I bought these two sheer topshop from Topshop and I'm planning to use them with my quilted jackets.

13 kommentarer:

MichellesModeslam sagde ...

Gud hvor er de skønne!
Hvor på topshops side finder man dem?
Og ved du hvad topshops porto er på? :-)

soph // and other things sagde ...

The prints on these are really interesting. Great buys!

Merete sagde ...

Michelle: Tak. Den med leoprint er denne: http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=true&catalogId=19551&storeId=12556&categoryId=174502&parent_category_rn=42325&productId=1726114&langId=-1

Den anden er desværre udsolgt, de har dog rigtig mange andre finde printede toppe.

Portoen på Topshops hjemmeside er 5 £.

Soph: Thanks:)

/Merete

Anna-Sofie sagde ...

De er virkelig fede!

Merete sagde ...

Anna-sofie: Hov vi må have skrevet næsten samtidig. Tak skal du have.

/Merete

Anonym sagde ...

Hvor er de fede - elsker den med husene, men ser du skriver at den desværre er udsolgt.

- God weekwnd. (-:

lisa sagde ...

Ihh den med "hus" print er virkelig flot.. øv den er udsolgt... virkelig virkelig flot print

Merete sagde ...

Anonym og Lisa: Ja den blev desværre ret hurtigt udsolgt på hjemme
siden. Jeg kan se at der er en til salg på Ebay i str. 12 her:

http://cgi.ebay.co.uk/BNWT-12-Moon-Houses-Bird-Print-BLACK-CREAM-TOPSHOP-TOP-/150447873950?cmd=ViewItem&pt=Women_s_Clothing&hash=item2307645f9e

God weekend til dig også.

Anonym sagde ...

Nej, hvor er den top med husene fiiiiiin!

Merete sagde ...

Tak;)

marie jedig sagde ...

Fine print :-)
x marie, www.andtheblack.blogspot.com

Ditte sagde ...

Jeg elsker printet med husene, perfekt til sommer og kan styles på virkelig mange måder - er så forelsket i denne kjole!

/Ditte
Modekolibrien.dk

Fashion Affairs sagde ...

Nice - jeg har ledt og ledt efter nogle fede nogle til Roskilde ;)
Tak for tippet!