onsdag den 5. maj 2010

I'M SPAMMING YOU :D



Jeg ved godt, at I så den i går, men I så jo ikke lige præcis min, men Taylor Tomasis. Det der vidunder ovenfor, den er min. Jubii! Sælger sagde, at den ville være her omkring sidst på ugen, så jeg håber, at jeg er hjemme, når postmanden kigger forbi, så jeg ikke skal vente for længe.

Har I husket at tjekke vores salgsblog ud fornylig? Find den her.

I know, that I showed the wonder to you yesterday, but that wasn't mine, that was Taylors. So I had to show you my exact wonder too, she's right up there, see! 

13 kommentarer:

Miss Maybe sagde ...

Tillykke med smuksakken Ditte! Dejligt, at du har fundet en værdig afløser til clutchen!

cirkushjælpeløs sagde ...

Og den er stadig skøn! Tænk lige på mig hvis den eller clutchen nogensinde skal videre ;)

Camilla sagde ...

hvor er den bare smuk! tillykke med den Ditte! :)

Ditte sagde ...

Chris, clutchen er allerede videre til Merete pigen, og jeg står faktisk i kø igen, hvis hun nogensinde sælger den. :D Bare sådan at jeg er sikker, du ved ;)

Camilla, tusind tak! :D

Signe sagde ...

Tillykke med den, glæder mig til at se den (med fingrene du ved;) )

Lea sagde ...

nøøj den er fin..

Ditte sagde ...

Signe, jeg ved præcist, hvad du mener :D

Lea, mange tak ;)

Anonym sagde ...

oh i love this bag. where did you found it? I am looking desperatly for it but its sold out everywhere...

Ditte sagde ...

Anonym, it's back from 2007, so yes it's sold out everywhere :( I got it from a friend of mine through TFS.

Aïssa sagde ...

Wow congrats Ditte! It's such an amazing bag. I love it!!!

Ditte sagde ...

Thank you so much, Aïssa! I cannot wait until it arrives :D

STOP IT RIGHT NOW sagde ...

GAH! you always end up getting the EXACT things i'm looking for. i've been looking for this bag forever too. lucky girl once again! i need to make you my personal shopper :)

Ditte sagde ...

Jayne, and you get the stuff I want :D :D I really want your Chanel Pistols ;) Please remember me if you're ever selling those :D