onsdag den 26. maj 2010

THREE IN ONE

Jeg er alt for meget bagud, så I får lige tre nye sager i et indlæg. Det er et par af de ting, som jeg købte fra Fashion Against AIDS kollektionen, hvor jeg, ligesom Ditte, ca. har købt det hele, pånær denim-tingene og guld lameshortsne. For at ridse det kort op, så inkluderer det bukser, kjoler, hat, halskæde, telt, ja - you name it. Hele kollektionen var bare, i mine øjne, så fin og til fantastiske priser, derfor måtte det meste også med hjem.
Størstedelen er købt på nettet, men maxikjolen, læderjakken og tunikakjolen (som den vist kaldes) fandt jeg i Lyngby. Læderjakken er jeg stadig er lidt i tvivl om, så den er den nu med hjemme på prøve.

I får også lige et flash af mine nye Topshop støvler fundet på eBay.





I bought allmost every piece from the FAA collection from H&M, but I'm not sure if I should keep the leatherjacket, so now I'm considering if I should return it. I also uploaded a close-up of my new boots from Topshop that I bought on eBay a couple of weeks ago.

9 kommentarer:

Cecilia sagde ...

Ih hvor er den bare helt vildt fin til dig.. nu er jeg da helt ked af jeg lod den hænge da jeg var derinde og havde den mellem hænderne..

Louise sagde ...

Hvor ser du godt ud!
/Louise

Merete sagde ...

Cecilia: Jeg tror også, at vi kan blive gode venner, men jeg skal vist bare lige have prøvet den på lidt flere gange.

Louise: Tusind tak, hvor er du sød.

/Merete

MichellesModeslam sagde ...

Ej den kjole er bare virkelig genial til dig!
Jeg prøvede den, og den var bare ikke god på mig, der måtte jeg lige hulke lidt, for jeg er så vild med den!

sig endelig til hvis du bliver træt af haremsbukserne ;-) jeg er på vild løvejagt efter dem!

Ps. Dine sko er da også bare virkelig dejlige, i like!

Merete sagde ...

Tak for alle roserne. Jeg skal nok melde ud hvis bukserne skal videre. Jeg tror dog at de skal blive hos mig i en periode;)

/Merete

Gunilla sagde ...

Dine støvletter er altså vildt cute;)
/Gunilla

Merete sagde ...

Tak, de er også super gode at have på fordi de har indvendigt plateau.

/Merete

Anonym sagde ...

Hej Merete

Sikke nogle fine ting til dig! Jeg nåede desværre ikke at få fat i noget af tøjet, så overvejer derfor at kaste mig ud i ebay-køb. Ville du gide at fortælle mig hvordan disse ting er i størrelsen? Fx. læderjakke, haremsbukser samt tunika? Og er læderjakken fin i kvaliteten?
På forhånd mange tak!
Kh
Christine

Merete sagde ...

Hej Christine,

Det kan du da tro at jeg vil. Jeg er normalt en str. 34/36 og jeg har taget tunikaerne og læderjakken i str. 34. Bukserne har jeg taget i en str. 36, men ville hellere have haft dem en str. mindre.
Læderjakken er i en super fin kvalitet i forhold til, at den kun koster 499,-, man skal selvfølgelig ikke forvente det blødeste skind, men igen den er super fin til prisen.
Håber at det kan hjælpe dig lidt på vej.

/Merete