lørdag den 22. maj 2010

PROENZA SCHOULER'S PS1 IN SMOKE



Tidligere på ugen solgte jeg min sorte Balenciaga Oval Clutch til en meget sød læser, Nanna, som havde drømt om den i evigheder, så jeg bukkede under efter en meget fin overtalelse fra hende. Jeg besluttede mig for, at hvis den skulle sælges, så skulle der en anden drømmetaske ind i stedet for og derfor købte jeg, igennem Leylas butik Visionaire i Monaco, denne fine large PS1 i farven smoke. Leyla sendte den afsted i går, så den burde snart lande hjemme hos mig, og ihh, jeg kan slet ikke vente!

I sold my Balenciaga Oval Clutch in black to a very nice reader earlier this week, so I decided to get another dreambag of mine - The PS1 large in Smoke! I got it from Leyla's store Visionaire in Monaco and it's already on it's way.

19 kommentarer:

Natasia sagde ...

Fantastisk smuk taske! Den ligger også utrolig højt på ønskelisten for mit vedkommende. Vil se frem til at se den på bloggen når du har fået den hjem:)

Signe sagde ...

Hvor er den bare flot, tillykke med den!

Natalja sagde ...

Åh hvor du heldig! Den er godt nok smuk og sikke en fantastisk samling tasker du efterhånden har - hvordan får du råd til alle de lækre sager
: ) Hilsen Natalja

L in progress sagde ...

you will hopefully receive it very soon!!!
xx
L.

soph // and other things sagde ...

This is a fantastic bag. Great buy!

Ditte sagde ...

Natasia og Signe, mange tak! :D

Natalja, mange tak! Ja, som du kan se i teksten har jeg i dette tilfælde solgt en anden taske, og havde derfor råd til en ny. :)

Leyla: Yeaaah! :D I can't wait ;)

soph: Thank you very much :D

Line Rasmussen sagde ...

Af ren nysgerrighed - hvor meget "discount" er der tale om, når man nævner bloggen ved evt. køb?

Ditte sagde ...

Line, ang. hvilken rabat man får, ved at købe en taske hos hende og samtidig nævne hendes blog, hvis det er det, du mener? Så må du hellere skrive og spørge hende på bloggen, jeg ved det nemlig ikke. Jeg nævnte ikke hendes blog, da jeg mailede med hende :D

Jess sagde ...

Ah, I am so jealous. The PS1 is my favorite bag ever. I've never seen the inside of it but like how they put Proenza Schouler there.

Louise sagde ...

Har du givet over 11000 kr for tasken så, eller fik du den billigere gennem Leyla? Jeg er helt vild med den og overvejer at investere - men det skal jo være det sted med den bedste pris :)

Ditte sagde ...

Louise, du kan jo skrive til hende og høre, hvad du kan få den til. :) Leyla er så vidt jeg ved, det eneste sted indenfor EU, der har smoke til salg pt.

Jess, it's just the dustbag that's laying inside of the bag in the picture :D

AM sagde ...

Ditte hvor er du vild, hvor er den sej! iih jeg er meget misundelig. Tror det er farligt at læse med her nogle gange, du inspirerer altid :)

Ditte sagde ...

AM, måske jeg skulle sætte en advarsel i toppen af bloggen ;) hehe. Ej, ja, det var et lidt vildt køb, og specielt oveni alle de andre ting jeg har købt de seneste måneder. Jeg ville dog slet ikke have haft råd, hvis det ikke var fordi jeg solgte Oval. :)

Josephine sagde ...

Hej ditte. Hvor er den smuk! Har hørt det kan betale sig at købe den i USA, ved du hvad prisforskellen er? Jeg tager nemlig afsted i september.. Det skal ikke nødvendigvis være den str og farve, tør bare ikke drømme for meget før jeg ved hvad jeg skal gi..

Ditte sagde ...

Hej Josephine

Large ligger til 2000$, plus tax, som er lidt under 12.000, så jeg ville nok købe den via Mrs H eller lignende, hvis de har den farve, du ønsker dig, da der faktisk ikke er så meget at spare - hvis noget overhovedet. :) Jeg ved at large står til 14.500 i DK, medium kender jeg ikke så meget til prisen på, den er nemlig alt for lille til mig. :)

Mvh. Ditte

langvads sagde ...

TILLYKKE...
Den er intet mindre end fantastisk...
Den fineste farve...... :-)

*H*

Ditte sagde ...

Mange tak, Heidi ;)

Cecilia sagde ...

Hold da op den er virkelig lækker!

Kunne være sådan en PS'er skulle blive mit næste taske køb?!

Ditte sagde ...

Jeg elsker dem jo, og kan kun anbefale dem. Jeg elsker, at de er mere anonyme end så mange andre tasker, og nu er jeg personligt kørt ret død i Balenciaga efter at have haft deres tasker i ca. 4 år. :)