tirsdag den 25. maj 2010

OUTFIT // LATE NIGHT AT UNI

Blazer Zara, Kjole H&M FAA, Sko Chloé, Ur Michael Kors, 
Halskæde Pamela Love, Ring Pamela Love

Vi har meget lange dage på universitetet for tiden, jeg er lige kommet hjem for lidt for en time siden, og nu skal jeg snart i seng - for vi skal jo møde igen lige om lidt. Så det er ikke megen afslapning jeg får pt, men samtidig arbejder vi også henimod, at vi kan komme til karneval lørdag, så vi tager det med et smil - sådan da. Heldigvis har min bachelormakker og jeg det skide skægt, vi griner ca. 60% af tiden (måske endda mere, må lide bede hende om hendes syn på sagen i morgen), så det er en fest, og i dag havde vi et meget positivt sidste vejledermøde i dag, så nu mangler vi bare den sidste analysedel, noget diskussion og nogle småting, så vi nærmer os enden, det er skønt! Jeg håber, at I nyder dagene lidt mere end mig derude!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Lovely!!!

Myfashionforest sagde ...

Hej Ditte, jeg kender det kun alt for godt - afleverede selv bachelor på sociologi KU sidste sommer - men det er en fantatsisk følelse, når man er færdig - og skønt I (stadig) kan grine:-)
Som medstuderende bliver jeg helt nysgerrig efter at høre, hvad I skriver om - hvis du altså har lyst til at løfte sløret.
God arbejdslyst herfra (sidder selv med en lang opgave om byens rum og de fremmede, øv)
Mange hilsner Nana

Ditte sagde ...

Thanks Emmy ;)

Nana: Ja, vi kan helt sikkert stadig grine, selvom min mås gør pænt ondt af at sidde ned efterhånden. :D

Vores opgave er en diskursanalyse af mediestigmatisering, med fokus på to cases. Den ene om Jan Lindholt Mikkelsen, som blev sigtet for drabet på Maria Møller Christensen i Herning nytårsaften, men senere løsladt, da DNA beviser frikendte ham og den anden omkring Shit Kid, den tidligere barnestjerne som tidligere i maj blev anholdt for drabet på sin tilsynsværge. :)

God arbejdslyst med din opgave ;)

Hal E. Liebling sagde ...

I really dig the Pamela Love stuff you have here. Just found your blog, loving it. Following you now. xo

HALCOHOLIC.com

Ditte sagde ...

Thank you very much, Hal!
I'm glad you like my stuff ;) I'll check your blog out too!