mandag den 31. august 2009

BUY // NEW PRETTY SEQUIN JACKET

Hold da op, jeg er træt efter første dag på et nyt semester. Det er altid hårdt at komme i gang igen efter ferien, men nu må jeg se at komme i gear igen. Bøgerne blev i hvert fald købt i dag og det var så lige 3000,- , som jeg godt kunne have brugt andre steder end i boghandlen, men det hører sig jo ligesom til.

Til de lidt sjovere køb: så hapsede jeg denne perlebesatte jakke fra Topshop i sidste uge. Den nåede at blive udsolgt, inden jeg fik taget mig sammen til at købe den, men pludselig var der lige en enkelt tilbage i min størrelse. Det tog jeg som et tegn og skyndte at kaste den i kurven. Den skulle være afsendt i sidste uge, så nu venter jeg bare på at modtage den.


Photobucket
(Topshop)

2 kommentarer:

Maria sagde ...

Den er også virkelig smuk og lidt anderledes i farverne, end så mange andre pailletjakker. Glæder mig til at se, hvad du sætter den sammen med :)

/Maria

Katja sagde ...

eeej den glæder jeg mig til at se på, ville selv have købt den