onsdag den 5. august 2009

BUYS // ZARA SHOULDER BLAZER & BLOUSE



Jeg har været så heldig, at kære Mathilde har hjulpet mig, med at finde et par fine sager fra Zara's vinter kollektion i London. Det handler om blazeren på dukke 1 og blusen på dukke 4. Så er jeg vist også dækket ind med den trend. Jeg lurede på blazeren i Malmö, men kunne ikke finde den i min størrelse, men fandt den så i London, kun muligt med hjælp fra Mathilde, og så måtte jeg jo slå til. Den var desuden billigere derovre, og det gør jo slet ingenting.

Jeg har været tidligt oppe i dag, da jeg håber jeg kan blive færdig med dagens kvote af transskribering tidligt, så jeg kan få lidt fri dag også.

8 kommentarer:

camilla // olinesmor sagde ...

Blusen har jeg også købt. Den er så super fin.

Ditte sagde ...

Den er nemlig bare så fin! Glæder mig rigtig meget til at få den hjem. :D

Stride sagde ...

Hey Ditte!
Det er sgu' stærkt, at du holder dit arbejde ud endnu:-)
-Stride

Ditte sagde ...

Hej Stride.
Håber du har haft en skøn ferie?
Jamen, jeg er desværre nærmest først lige begyndt, har været syg i 14 dage, så er kommet bagud, så nu skal det gå stærkt, hvis jeg skal nå min deadline. Hvilket jeg nok desværre ikke kan under alle omstændigheder. :(
Kram Ditte

Stride sagde ...

Ej, hvor surt. Jeg har selv fået en omgang med maven med mig hjem fra Indien. Men heldigvis var det i slutningen af turen.
Forøvrigt tillykke med din nye "baby" (pungen), hvor er du heldig:-)....den må jeg se næste gang jeg ser dig

Ditte sagde ...

Mange tak, Stride! Jeg er også super glad! Den slags babyer der kommer ud af det blå siger jeg ikke nej tak til. :D

Anonym sagde ...

Kan den mørkeblå bluse stadig findes i butikkerne?
Og hvad med den smukke sorte kjole med?

Ditte sagde ...

Anonym: Hvis du mener blusen til højre, så er den sort. Om der er flere tilbage skal jeg ikke kunne sige, men du kan nok godt være heldig. :) og kjolen har i hvert fald været i butikkerne rundt om i EU, men ved ikke om den har været i DK endnu. :)