onsdag den 5. august 2009

BUY // ACNE PRINTED 'LOVE IS BLUE' DRESS

Jeg har slet ikke fået vist jer denne Acne kjole, som jeg købte, mens Ditte stadig var på besøg i København. Den er helt magen til den, jeg købte i sort i Sverige, bortset fra at denne har et fint print, der er inspireret af en sang, skrevet af en svensk jazz sangerinde. Jeg har dog fået lagt den en del op, da længden midt på skinnebenet absolut ikke klæder mine korte ben. Så både den sorte og denne er nu lagt op, så den slutter midt på låret i stedet. Den var sat ned med 60 %, men kan nu se at den er til fuldpris både i deres butik i Illum og også på deres webshop. Lidt sært, men selvfølgelig dejligt, at jeg fik den hapset, mens den var sat ned.

Vi har smidt nogle nye ting på salgsbloggen, tag et kig forbi her.

Ingen kommentarer: