fredag den 17. juli 2009

OUTFIT // NEW SHOES

Så blev det fredag og weekend og hold da op jeg synes, at jeg trænger til det. Jeg har simpelthen været så træt de seneste par dage og jeg har derfor heller ikke lige sprunget i det mest inspirerende om morgenen. Det har været den lette løsning med mine Levi's shorts og en tee, men I får alligevel et billede af mit outfit fra i dag. For jeg synes nu alligevel at I skal se de sko, som jeg købte i Sverige i sidste uge. Et par look-a-like Acne estrada high, men disse er kanvas all the way og vil blive en fin substitut når det ser ud til regn og jeg ikke nænner at Estrada'erne skal udsættes. (Forresten hvad bliver der af det der skybrud?? Der er endnu ingen regn i København).


Photobucket
Shorts Levi's, T-shirt Gina Tricot, Tank H&M, Halskæde H&M, Sko Din Sko, Armbånd Pico & Rabens Saloner

3 kommentarer:

Claudia sagde ...

ELSKER skoene!
Mvh. Claudia

www.imnotambrosia.blogspot.com

Anonym sagde ...

jeg elsker også skoene, har du købt dem i en butik eller på nettet? kan nemlig ikke finde dem på hjemmesiden

Merete sagde ...

Tak. De er købt i "Din Sko" butikken i Malmø.

/Merete