lørdag den 4. juli 2009

BUYS // GINA TRICOT FINDS



Jeg har luret på denne kjole for nogle uger siden, men fik aldrig prøvet den, og i dag fandt jeg den så til -50%, så den kom med hjem, og den er virkelig fin! Derudover fandt jeg denne viskose cardigan, som er i den lækreste kvalitet. Den kunne også fås i sort, og måske jeg snupper den med hjem en af dagene, umiddelbart var jeg lidt i tvivl, da den havde perlemorsknapper. Det har den grå også, men de forsvinder lidt på den, og det gjorde de bestemt ikke på den sorte. Men kvaliteten er til gengæld bare så lækker, at jeg måske ikke kan leve uden.

5 kommentarer:

Stumtjeneren sagde ...

Du skal da bare skifte knapperne ud til nogle finere evt fra en stofforretning - det gør jeg stort set altid netop fordi jeg virkelig heller ikke er vild med perlemorsknapperne, der tit sidder på iforvejen :)
/Clara

Ditte sagde ...

Hej Clara.
Ja, det er selvfølgelig en mulighed. Men synes også stofforretningers knapper er grimme. :D Men derudover orker jeg ikke lige at skifte dem. Får det simpelthen ikke gjort. :)
Men havde den grå på i dag, og den var fabelagtig!
Mvh. Ditte

Cecilia sagde ...

Åh den grå går jeg og lurer på for tiden.. tror også jeg er nød til at hapse den.. og måske den sorte også.. meeen jeg er heller ikke så meget til perlemorsknapper.. tænke tænke..

Anonym sagde ...

Hold op nogle fine ting!!
Jeg må simpelthen snart i GT igen :)

Må jeg spørge dig hvad den grå kostede? Og var der en del af denne kjolen tilbage?

Ditte sagde ...

Anonym: Cardiganen kostede 160,-. Jeg kiggede efter kjolen igen lørdag, og jeg så desværre ikke flere. Men ledte jo heller ikke grundigt, da jeg allerede havde den.