mandag den 27. juli 2009

BUY // OLD NEWS

Ja, jeg ved godt, at I har set den maaaange steder rundt omkring i det danske blogland, men jeg har altså også købt den famøse strik kjole/bluse fra H&M Trend. Jeg nåede ikke at få fat i den, da den kom i butikkerne i Danmark, men fandt den i Sverige, og så var der jo oven i købet en smule penge at spare (i forhold til den danske pris). Den er lidt kort som kjole, men med en tankkjole under synes jeg, at det fungerer fint. Ellers kan den også sagtens kastes over et par skinny jeans.

Photobucket


10 kommentarer:

Marie sagde ...

åååh !!
kunne du ikke have købt en med til mig ;)?

Marte N. sagde ...

Jaa! Den er superfin! Jeg har hatt den på "ønskelisten" min lenge (vi har hatt den her en stund), og kjenner jeg meg rett så er den nok på vei hjem sammen med meg snart. ;) Jeg er ganske lav så til meg passer den med en tights under.

Merete sagde ...

Marie: Ja, det kunne være jeg skulle have købt den sidste der hang tilbage også:)

Marte: Ja, jeg er heller ikke så hjøj så jeg synes også sagtens at den kan bruges til kjole og ja den er virkelig fin.

/Merete

THE BANDITS sagde ...

Uh er også super glad for min egen og du ser rigtig fin ud i din :)

/Mette

Marie sagde ...

haha ja, det synes jeg da også :o)
du kunne helt sikkert få den solgt (læs: til mig! )
Jeg bor i en mindre by, & som mine veninder og jeg er enige om, er det vidst kun rester vi får, hahah ;)

Men mon ikke jeg kan opsnuse den somewhere , hmmm??

Merete sagde ...

Mette: Tak skal du have.

Marie:Ja det havde nok ikke været noget problem at komme af med den igen og det er rigtigt at Trend varerne ryger ret hurtigt. det kunne da være du kunne være heldig at finde den på Trendsales. Jeg krydser fingre for du for opstøvet en.

/Merete

Anonym sagde ...

hvad størrelse er din i (:?

Merete sagde ...

Min er i en str. 34

/Merete

Unknown sagde ...

vil du sælge denne merete

Merete sagde ...

Den er desværre allerede solgt videre til en veninde.

/Merete