tirsdag den 21. juli 2009

DESIRABLE OUTFIT // ILL AND TIRED



Strik Stella McCartney, Nederdel Japansk mærke af en art, Tee Alexander Wang, Taske Proenza Schouler, Ringe Pamela Love, Elizabeth & James, Halskæde Pamela Love, Ur Rolex, Armbånd Margiela, Goti

Nogle har spurgt til min PS1 og andre har nok allerede set mine svar i kommentarerne. Men min kære taske er altså hjemme igen, og i god behold. De startede med at nævne en reparationstid på 3-4 uger, men jeg rykkede dem, da jeg havde talt med Holly Golightly, som nævnte, at de fik repareret hos Proenza Schouler på 1 uge, og det var inkl. forsendelsestid. Og ja, der gik ikke engang en uge, så var vidunderet hjemme igen. Så her er en lille hyldest til min fine PS1.

3 kommentarer:

SOMETHING PICASSO sagde ...

Love ruffles, adore that skirt.

Anonym sagde ...

Hei Ditte. Jeg tenker på at kjøpe en PS1 i den størrelse du har, men lurer på om det er mulig å ha en laptop i den? En liten Macbook (15 tommer) - tror du det går? På forhånd takk!

Ditte sagde ...

Something picasso: I love those pieces too.

Anonym: Hej du, jeg har selv en 13" MacBook Air og den kan godt være deri. Men tror desværre ikke, at en 15" kan. :(