søndag den 6. september 2009

ZARA SPOTTING #2

Da jeg var i Zara i fredags, fik jeg lige taget lidt billeder af de sager, som jeg selv gerne så hænge i mit skab. Jeg er helt forelsket i skindjakken med pels indvendig, som er synlig ved alle kanterne. Uhh, jeg synes den er fin og minder en smule om "Rita" jakken fra Acne. Den koster dog 2700,-, så jeg blev desværre nødt til at holde mig tilbage.
Den sorte pelsjakke er også virkelig smuk, men jeg har i forvejen en sort kort lammepels fra Topshop, som minder utrolig meget om den.

Photobucket

Photobucket

15 kommentarer:

BMB PROJEKT sagde ...

Virkelig fine ting du har fundet der. Har selv vesten og et godt øje til støvlerne og den sorte kanin-pels jakke. Har dog ikke set fjernederdelen før - kan du huske hva den kostede?
Er stor fan af ZARA. Har faktisk skrevet flere indlæg om butikken idag.
Læs dem på:
www.i-shop-a-lot.blogspot.com

camilla // olinesmor sagde ...

Wauw skoene er da total fede, altså de øverste. Glæder mig bare endnu mere til min barcelona tur om 2 uger nu. I barca har de bare de bedste zara butikker :-)

Merete sagde ...

i-shop-a-lot:Fjernederdelen mener jeg kostede omkring en 460,- og ja Zara har bare altid en masse lækre sager.

Camilla: Ja, jeg er også ret forelsket i de øverste og nej hvor skønt med snarlig tur til det spanske. Så er sagerne jo også en del billigere. Skønt. Jeg glæder mig til at se hvilke sager du får med dig hjem.

/Merete

Anonym sagde ...

ved du hvor meget de smukke sko kostede? :)

Unknown sagde ...

Kan du huske prisen på den fine lammepels??

L in progress sagde ...

love love love those boots!!!
xx
L.

Anonym sagde ...

Hej Merete ..
Har du modtaget dine boots strap?
Har nemlig også bestilt nogle derinde, og har stadig ik fået dem .. så ville lige høre hvor længe du ventede på dem :)

hilsen mille

BMB PROJEKT sagde ...

Svar til tidligere besked:
Suuper :-) Den ryger på "indkøbslisten" smiler
God dag
Malene
www.i-shop-a-lot.blogspot.com

Merete sagde ...

Anonym: Nu ved jeg ikke om det er de øverste eller nederste støvler du ønsker prisen på. De øverste mener jeg kostede omkring 700,- og de nederste omkring en 900,-

Mathilde: Hmm, jeg kan ikke huske den eksakte pris, men det var så vidt jeg husker et godt stykke over 2000,-

Visionaire: Yes, they are so nice.

Mille: Nej jeg har endnu ikke modtaget mine. Jeg fik en mail om at de var afsendt fredag, så jeg regner med at de kommer i løbet af denne ugen.

Malene: Tak i lige måde;)

/Merete

Anonym sagde ...

Mathilde: tjek min blog ud, jeg syr på bestilling veste i tibetansk lammeuld!

Malene sagde ...

Lammepels vesten koster da kun 670,-
Mvh. Malene

Merete sagde ...

Malene: Ja, det gør den, men pelsjakken nederst i collagen er noget dyrere.

/Merete

Anonym sagde ...

Hej
I hvilken Zara har du spottet den lækre fjernederdel? Takket være dette indlæg måtte jeg haste ind til byen (dvs. Kbh) i dag for at få fingre i den (efter forgæves at have kimet butikken ned hele dagen;)) og de sagde, de ikke havde haft den længe. Og nu kan jeg ikke få den ud af hovedet...
Vh Julie

Merete sagde ...

Hej Julie
Alle disse sager er set i den Zara på strøget. Der hang godt nok også kun denne ene nederdel derinde, så måske det var en de havde fået retur? Du kan måske være heldig at de stadig har den i Zara i Fields. Det virker til at de ikke får revet tingene væk lige så hurtigt som Zara på strøget.

/Merete

Anonym sagde ...

Hvad kostede nittenederdelen?