onsdag den 30. september 2009

OUTFIT // A REALLY LONG DAY

Jeg har tilbragt det meste af min dag på mit studie for at skrive projekt, så nu er jeg godt nok træt. Det er ikke meget overskud, der er tilbage på skrivekontoen, så I får lige et billede af dagens outfit på en meget træt mig. Nu vil jeg kaste mig ud i pakning af et lidt tasker og kufferter, for jeg skal begive mig ud på et par hyggelige ture her de kommende dage.



Kjole Zara, Langærmet t-shirt Flying A, Støvler Din Sko, Armbånd JKC & Accessorize, Taske(i baggrunden) Rika, Læderjakke Kate Moss for Topshop

5 kommentarer:

Brigitte sagde ...

Ihhh smukke Merete!
Den kjole er rigtig fin, og halløj hvor ser du godt ud med udslået hår!

Merete sagde ...

Tak, hvor er du sød Brigitte. Ja håret bliver som regel smidt op, da jeg tit synes det er helt ustyrligt. Jeg prøver dog at se om jeg ikke kan blive bedre venner med det;)

Anonym sagde ...

Hvor ser du fin ud i det outfit!

Beam sagde ...

Ja, det ser helt anderledes ud. Jeg fortryder lidt, jeg ikke nuppede den fine kjole fra Z. Ak, ja.

Merete sagde ...

Anonym: Tak!

Beam: Ja, sådan kan det jo desværre gå. :)