lørdag den 12. september 2009

OUTFIT // MAYBE A NEW FAVOURITE TEE

Jeg har ikke lavet det helt store i dag, men jeg har dog alligevel været lidt ude. Jeg har haft denne t-shirt fra Zara på, som jeg købte i sidste uge og jeg kan allerede mærke, at den bliver en favorit. Den er i blød jersey med burn out detaljer og i en fin grå farve.

I får også lige et close-up af min nye halskæde, som jeg købte på eBay for nogle uger siden (Ditte sælger desuden lignende vedhæng på vores salgsblog. Find dem her). Lige siden Ditte fandt sin fine kloring på eBay, har jeg været på jagt efter en magen til, men det er desværre kun til at opstøve dem som vedhæng. Jeg har dog allerede haft den på en del gange, så det skal jeg nok også blive glad for.


Photobucket

Jakke Holly Golightly, Jeans Acne, T-shirt Zara, Sko Zara, Halskæde Ebay & H&M, Taske Prada, Armbånd, Pico, Anne Black & JKC

Ingen kommentarer: