torsdag den 19. februar 2009

LOVE PAMELA LOVE

Photobucket

(Pamela Love)


Jeg elsker Pamela Love's smykker. Specielt er jeg forelsket i armbåndet med hønsekloen, på engelsk kaldet 'The Talon Bracelet'. Men også dobbelt ringen nederst i billedet og kranierne er fuldstændig fantastiske. Smykkerne forhandles desværre ikke i Danmark endnu, men det skulle være muligt, at finde dem i Oslo.

EDIT: Søde Kia fra Fierce & Fattig har netop fortalt, at man kan få smykkerne i Paris Texas i København. Pamela Love's sælgerliste er desværre ikke opdateret.

10 kommentarer:

Kia sagde ...

Endnu et Pamela Love indlæg! Jeg skrev lige til Pernille fra fashion by frium at hun sjal mit planlagte indlæg og nu gør du det samme! :)
Smykkerne er smukke og morbide på samme tid. ParisTexas i Krystalgade er eneforhandler i DK. Så der kan man skaffe dem hvis man er i KBH og har fra 1000 til 10000kr..
Kia.

Ditte sagde ...

Hej Kia,
Undskyld ;)
Jeg har haft det liggende i 1½ uge, men har hele tiden fundet indlæg som jeg hellere ville udgive. Så det blev først i dag :)
Oh, det er jeg glad for at høre, der må jeg lige ind og kigge næste gang jeg kommer til KBH.
Har du set sagerne?
Ditte

Kia sagde ...

Det går nok! Jeg venter bare et par dage med at udgive mit. Ja, jeg har ikke direkte rørt ved sagerne, men jeg har kigget længselsfuldt efter dem i butikken. De er ret morbide, synes jeg. Men det der hypede armbånd, det er så flot. Du skal da helt klart tjekke det ud næste gang du er i Kbh.
Kia.

Anonym sagde ...

Du kan se dem her søde Ditte.. Miss Leonhard bloggede selv om dem den 10. feb :-)

Anonym sagde ...

Uuuhh, de er lidt for creepy efter min smag...men spændende..hvis I kan lide dem, er de smykker som Chick with Guns flashede i går måske også noget for jer...? Tjek dem ud, hvis ikke det allerede er gjort..
/Maria

Ditte sagde ...

ja, det må jeg hellere. Jeg elsker hendes smykker! ih! :)

Ditte sagde ...

Anonym: Hvor? Og hvem er Miss Leonhard? :)

Maria: Jeg må ind og kigge, mange tak! Jeg følger ikke med på Chicks with guns nemlig :D

Anonym sagde ...

Ej helt ærlig - der blev jeg lige den creepy anonyme - og uden link.. sorry!

Det er jo bare mig Mira - og her er linket:

http://paristexascopenhagen.blogspot.com/2009/02/whats-not-to-love.html

Ditte sagde ...

Nårh det er dig søde Mira.

Tak for link, så har jeg også lært hvem hun er :D Følger ikke hende med på den, kan jo desværre ikke følge alle blogs. :(

Anonym sagde ...

Hei! Hvor i Oslo vet du at man kan få tak i dem??? Takk!!!