søndag den 15. februar 2009

LOOK WHAT I JUST PASSED ON

Photobucket

Jeg ved ikke, om jeg har lavet en stor fejl. Men jeg har netop sagt nej til disse skønheder. Jeg har i lang tid været forelsket i de sorte, men var ikke hurtigt nok ude, hvilket er prisens skyld, vælger jeg i hvert fald at sige. Jeg har desværre misset de sorte to gange, ved en fejl og kommunikation der gik til de forkerte mail-adresser osv. Så måske er det bare ikke meant to be. Jeg begyndte så, at overveje de røde, men må tilstå, at jeg synes de er for dyre, når farven ikke er en jeg er 100% sikker på. Måske jeg fortryder det en dag.

6 kommentarer:

Mi Confesión sagde ...

de røde er rigtig fede, men jeg synes du tog et godt valg:)

/ Mi Confesión

Ditte sagde ...

Mi confesión: Ja, det tror jeg også, heldigvis :)

Camilla sagde ...

Jeg synes det var en ganske fornuftig beslutning - det var mange penge for noget du ikke var helt sikker på :)

Kim sagde ...

They are PERFECT :)))

Marina sagde ...

Congrats!I love this booties!

Ditte sagde ...

Marina: I didn't buy them, since I want the black ones ;)