onsdag den 25. februar 2009

CAMILLA // MY PARTTIME PERSONAL SHOPPER

Vores fælles veninde Camilla har i den seneste tid, været min personlige shopper i København og på eBay for den sags skyld. Her i Aalborg er mulighederne begrænsede, f.eks. mangler jeg jo ofte en COS rundt om hjørnet. Den anden dag ringede Camilla, da jeg havde forelæsning, da hun havde fundet denne skønne sorte bluse i COS, og ville høre om jeg skulle have en med. Jeg sagde ja tak med det samme, da jeg havde set Camillas egen et par dage før. Så nu er blusen på vej til mig, takket være Camilla. Derudover tog hun et billede af dagens outfit, og sendte til mig. Da vi fornyligt købte tanks med Dan Penfounds print "Summoning the Storm", og de var netop ankommet, så jeg skulle jo lige se den. Og hvor fin den er til Camilla. Jeg elsker, at udskæringen er dybere end ved en almindelig t-shirt. Så jeg næsten ikke vente til min tank ankommer.

Photobucket

Billede 1: Bluse COS, Kjole Samsøe Samsøe, Støvler Notabene.
Billede 2: Støvler Notabene, Jeans H&M, Cashmere Cardigan Zara

11 kommentarer:

Just Frida sagde ...

Lækker blog I har her :)

Merete sagde ...

Tusind tak skal du have:-)

Anonym sagde ...

Har hun ikke en blog? :D

Maria sagde ...

Hvilken størrelse har Camilla købt t-shirten "Summoning the storm" i? Jeg har luret på den på Ebay i længe nu, men er i tvivl om størrelsen.. :)

Og hvor ville jeg gerne have fingre i den tunika fra COS! Den er super lækker med draperingerne!

Anonym sagde ...

Er det den draperede sag der er fra Cos? Og hvad koster sådan en sag?:)

Ditte sagde ...

JustFrida: Mange tak ;)

Anonym: Nej, det har hun desværre ikke. Vi har dog forsøgt, at lokke hende med i Velvet Snow.

Maria: Jeg mener, at Maria tog en xl. :)

Anonym: Ja, den er fra COS og den koster 350 :)

Anonym sagde ...

Rigtig fin blog og hvor ser jeres veninde fin ud! Hvilken størrelse har camilla taget toppen i? Ditte, du skriver til Maria der spørger om det samme: Maria: Jeg mener, at Maria tog en xl. :) Er det camilla(på billedet) der har taget den i str. xl eller taler du om en helt tredje? Vh Stephanie

Camilla sagde ...

--->Maria: Min tank er en str L (herre str.) :)

Ditte sagde ...

Stephanie: Jo da, du har helt ret. Jeg mente Camilla.

Og som I alle kan se, så er det en L Camilla købte. :)

Anonym sagde ...

Cool tank. Hvilken str. har du taget den i Ditte?

Ditte sagde ...

Anonym: Jeg har taget en xxl, men har endnu ikke fået den, så ved ikke hvordan den passer mig. Jeg har planer om at sy den a-formet, så den bliver mere kjole end oversize t-shirt.