tirsdag den 10. februar 2009

BUY // NEW FRUIT IN THE BASKET

Jeg har bestilt denne parfume for nogle dage siden fra Marc Jacobs, den hedder Pear. Jeg er ca. løbet tør for parfume, og derfor måtte jeg anskaffe mig en ny. Jeg er ikke sådan en, der har tusind forskellige at skifte i mellem. Jeg holder mig til en enkelt og ofte flere år i træk. Jeg prøvede denne af flere omgange hos vores veninde Camilla, da jeg var i København for nogle uger siden, og ih, den var skøn. Desværre var den udsolgt i Magasin, så jeg måtte ty til eBay, endnu engang. Men det gjorde nu intet, da jeg på den måde sparede ca. 100,-.

Den er beskrevet således på annoncen: 'Pear* Splash is a fruity fragrance with top notes of pear, mid notes of freesia and base notes of teak wood.

Photobucket


4 kommentarer:

THE BANDITS sagde ...

Har selv Basil fra serien, og den er helt fantastisk. Mindes også at peachen var rigtig god. Så glæd dig :)

/Mette

Ditte sagde ...

Hej Mette,
Ja, den er nemlig super god. Prøvede Camillas over flere dage i KBH. så jeg ved også, at jeg kan lide den, når den kommer på. Hvilket jo er fabelagtigt :)
/Ditte

tinetush sagde ...

Jeg må tilslutte mig fanklubben. Har selv "Grape" og bruge den i hverdagen - Man bliver så glad af disse her synes jeg, de er så friske..
Kan huske at jeg så, men ikke prøvede Brazil og pear i lufthavnen da jeg sidst var ude at rejse.. Men er sikker på at de er lige så gode. :)

Ditte sagde ...

Tine: Jeg glæder mig også, den ligger på posthuset og venter på mig nu.