torsdag den 12. februar 2009

BUYS // I KNOW, I KNOW, I AM UNSTOPPABLE

Jeg sagde jo for et par indlæg siden, at jeg havde købt mit sidste udsalgs item, men der løj jeg åbenbart. Det var dog slet ikke med vilje. I morges da jeg tændte for computeren stod jeg nemlig op til den skønne nyhed at Signe fra A Pash for Fashion havde hapset denne labre jakke med til mig i sin Topshop kurv, da hun alligevel skulle have en til sig selv. Og ja, jeg kunne ikke sige nej.

Photobucket

Derudover ringede min veninde Camilla sidst på eftermiddagen, hun havde været i Acne for at bruge et tilgodebevis og skulle fortælle om sine fund. Jeg elsker sådanne opkald, specielt når man sidder her i nord uden de gode butikker. Jeg lokkede hende et smut i COS, hvor hun fandt en bluse jeg længe har ønsket mig, nedsat med 70%. Merete har allerede hapset to af samme bluse. Der var endda så megen service, at hun hapsede et billede og sendte til min mail, mens hun stod i butikken. Ihh, jeg glæder mig.

Photobucket

4 kommentarer:

Trine Kjær sagde ...

Godt køb:)
Jeg fik min jakke i julegave, og elsker den.
Var den sat ned?

/Trine

Ditte sagde ...

Hej Trine
Ja, den var nedsat til 70 pund. :)
Og mange tak :)
/Ditte

Trine Kjær sagde ...

AAh typisk - godt det var en julegave ellers vil man være blevet en anelse bitter ;)

Ditte sagde ...

Det kan jeg godt forstå. Jeg er også glad for, at Signe hoppede på en til mig i går, ellers havde jeg ikke fået en. :)