fredag den 17. september 2010

I'M CONTINUING MY ZOO // THIS TIME WITH A SHARK


Jeg har haft noget med hajer så længe, jeg kan huske. Min søster og jeg ser altid Dødens Gab og andre haj-film, når de vises, endda Deep Blue Sea er på favoritlisten, ej, okay - jeg stopper her. :D Men ja, hajer it is. Så jeg har fået dette fine haj-bilede printet og nu hænger det i min stue - og ja, jeg har selv sat sømmene op. Jeg er stolt.

I have a thing for sharks, especially shark movies. Both Jaws and Deep Blue Sea are on my list of favorites, okay, it's getting embarrassing, but I actually just wanted to show you this shark picture, which I had printed, and now it's hanging in my living room. I put them up myself, I'm quite proud actually.

11 kommentarer:

Stine - søs sagde ...

Deep Blue sea er også VILDT skræmmende...på linie med Jurrassic Park!!!
:) :)

Anonym sagde ...

Hvor har du købt rammerne? :-)

Ditte sagde ...

Søs, ja, skide uhyggelige er de! Vi skal snart se Jurassic Park altså! ;)

Anonym: Det er Ribba fra IKEA, til noget ala 80 kr pr. ramme :)

Anonym sagde ...

Those are awesome! Both my husband and I love sharks and watch every program about them. The discovery channel shark week is awesome! Also, we have the planet earth series on blu ray and it is just amazing! And just thinking about the movie Open Water makes me shaky!!!!!

Ditte sagde ...

EMMY! I love that you have it the same way :D I don't have those channels though :( When is the next shark-week? I'll come and visit you :D :D :D

Maria sagde ...

Kan det passe, vi passerede hinanden på cykel på Nørrebro lidt over fem i dag? Lige der ved skaterområdet ved den grønne sti?

Rigtig god weekend :D

/Maria

Trine sagde ...

Du er ikke den eneste med hang til insekter og haj udsmykninger :-)
Og vild med det øverste billed - hvor har du fra?
Btw - Open water, må du ikke glemme - efter at ha' set den film, skal jeg ikke på båd-snorkletur :-)

Ditte sagde ...

Maria, jeg syntes nok, at det var dig! ;) Jo, det var mig lige der på stien :D Og i lige måde ;)

Trine: Det er godt, jeg ikke er alene, eller det er jeg jo i hvert fald ikke - der er jo dyr over det hele :P Jeg har fundet det på en eller anden blog. Send mig en mail, hvis du vil have det tilsendt ;) Tror måske faktisk at jeg har set Open Water, ellers er det jo oplagt at bruge min aften på det :D

Stine - søs sagde ...

Ja vi må snart se Jurassic park igen :)

We have seen Open Water at one of our shark-nights :)
I like Shark Week too. Anamal Planet had Shark Month in August.

Marie sagde ...

Jeg bliver også drillet af mine veninder med, at jeg bor i en zoo. Det er dog mere fugle, der dominerer hjemme hos mig, spørg mig ikke hvorfor ;-) Lige nu drømmer jeg om en stor udstoppet ørn. Hvordan jeg så skal få plads til den på 47 kvm er en helt anden sag. I'll cross that bridge when I get to it.

Ditte sagde ...

Marie, HAH! Jeg er glad for, at jeg ikke er alene. Jeg ville ikke have noget imod nogle udstoppede fugle heller. Bare de ikke er levende, dem er jeg røvbange for. :) Jeg jagter egentlig mest nogle jagttrofæer pt. Hmmm.