torsdag den 9. september 2010

ALEXA CHUNG FOR MADEWELL




I morges blev Alexa Chungs kollektion for Madewell sat i handlen, jeg havde på forhånd udset mig 3 ting og allieret mig med Emmy, så jeg rent faktisk kunne få dem også. Men jeg syntes faktisk, at priserne var alt for dyre. Næsten 1000,- for en kjole og 1750,- for frakken, ja, jeg havde i hvert fald ikke næsten 4000,- at smide efter Alexa Chung gejl. Selvom de lige er mig. Øv. I kan finde sagerne her, hos Madewell, hvis det har interesse.

I had my eye on 3 things from the Alexa Chung for Madewell collection, but when it was launched I found it too expensive. But the collection surely is beautiful!

4 kommentarer:

Lisbeth // itsfashionbaby.dk sagde ...

Ja de er godt nok lige dig, søde Ditte, især den øverste kjole!

Frakken er jeg helt vild med, og som sådan er det jo ikke helt vildt mange penge for en frakke - men når man ikke på forhånd kan mærke kvaliteten og pasformen, så er det en smule risky...

Michelle sagde ...

øv - ellers virkelig fine !

:)
http://so-this-season.blogspot.com/

Ditte sagde ...

Lisbeth, nej, 1700,- er meget rimelig for en frakke, men ja, når man ikke kan prøve den eller se den først, så er det risky, og jeg ville jo heller ikke kunne returnere den. Og hvis jeg skulle have frakken, ville jeg også have kjolen, og så har vi balladen ;) Må hellere bare leve i bedste velgående uden! :(

Michelle: Ja, øv!

soph // and other things sagde ...

I thought this collection was so lovely. Great picks. Pity you couldn't get your hands on any of them.