tirsdag den 21. september 2010

HMM, I COULDN'T RESIST


Da mine fine Givenchy støvler dukkede op på Yoox i denne farve, så tog det mig ikke mange sekunder at beslutte mig for, at de skulle være mine. Jeg ringede lige til Merete og hun gav mig straks go (Så i princippet er det jo hendes skyld :P)! Der var kun et par tilbage, så jeg blev jo nødt til det. Det er også nogle måneder siden efterhånden, men her er de så.

When my Givenchy boots came up on Yoox in this wonderful color I had to get them, I called Merete and she said go, so it's actually her fault, huh? ;) I couldn't resist and they only had this one pair left, so I had to get them.

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

De er mega seje! Hvad måtte du give?

Ditte sagde ...

Mange tak. :) Normalprisen ligger lige under 6000. :)

Anonym sagde ...

De er da noget af det smukkeste :) Er der rabat at hente på yoox?

Ditte sagde ...

Der er ingen rabatkoder dertil pt. :( Desværre.

Pennerad sagde ...

how do they fit so far? are they comfortable? such a beautiful color!

Ditte sagde ...

Pennerad: I sized up a bit. I've only worn the black ones out, these are still brand new, and a half size bigger than the black ones. :)

Anonym sagde ...

Hvornår købte du dem?
Holder ellers altid øje men har ikke set disse, hvilke str var de i?;) Og gav du 6000 for dem?;)

Ditte sagde ...

Anonym: De er købt for en 2-3 måneder siden, de var der kun i 38, og hvilken pris jeg har givet er irrelevant. :)