fredag den 11. juni 2010

TOPSHOP PREMIUM PATSY TASSEL WEGDE // YUM!




Merete og jeg savler begge over denne fine wedge sandal, som netop er kommet på Topshop.com her til morgen. Jeg har personligt ventet på den noget tid, men nu da den endelig er kommet, har jeg altså ikke råd. Men derfor ville jeg lige vise den til jer alligevel, den er jo ret fin. Den fås også i denne farve, men vi er dog langt mere forelskede i den lyse udgave.

Merete and I are both very much in love with this new wedge from Topshop.com.

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Yum indeed! Hvor er de lækre!

Ditte sagde ...

De er nemlig rigtig fine :D Jeg har hørt en fugl synge om, at Merete vist har hapset dem :D

Lea sagde ...

ih, jeg må ikke købe flere sko! :( men de frister godt nok!

Natasia sagde ...

Har også siddet og savlet over den lyse - de er så super fine. Men må springe over, er næsten sikker på at den kun vil blive brugt som pynt på skohylden, da hælen desværre er alt for høj, og det vil næsten være syndt:( Håber Merete får glæde af dem:)

Ditte sagde ...

Lea, man kan aldrig have for mange sko! Kun for lidt plads, eller noget ;)

Natasia, denne hælhøjde er ret perfekt for mig, da plateauet jo er virkelig højt. Jeg går f.eks. virkelig godt i mine Wisteria, da hælen faktisk ikke er så høj igen. :D