lørdag den 9. maj 2009

OUTFIT // WEARING MY NEW BARBARA HULANICKI BLOUSE

Det er efterhånden et stykke tid siden, at jeg har fået vist jer et outfit. Jeg har super travlt med projekt på universitetet, og derfor bliver det bare for lidt. Men i dag var jeg inde i byen med min mama og en af hendes veninder. Vi shoppede lidt og var på café.

Photobucket

Jakke Ebay/Blackscissors, Bluse Barbara Hulanicki for Topshop, Tankkjole H&M, Ballerina Sko Chloé, Taske Balenciaga, Smykker Vintage, Vivienne Westwood

6 kommentarer:

Charlotte D sagde ...

Hvor ser du fin ud Ditte-pigen! Jeg glæder mig til, at modtage min! Har jo købt Cecilies :-)

Ditte sagde ...

Mange tak, søde Lotte! Hvor er jeg glad for du fik dig en alligevel! ;) Så er alt jo godt! :D

Ditte sagde ...

Mange tak, Tina :)

Anonym sagde ...

Åh Ditte, hvor er den bare fin på dig- og med tasken og flats'ne- smukt hverdags-outfit!! Er blusen lige så fin som forventet irl? Jeg fik alligevel fat i en 10'er- hvilken en endte du med at beholde?

Knus fra christine

Ditte sagde ...

Hej søde Christine.
Jamen, det sære er egentlig at str 14 er mindst, så det er den jeg har valgt at beholde. Den anden var alt for stor i manchetterne. Kunne slet ikke holde dem oppe. :(
Kram

Anonym sagde ...

Gud hvor mystisk:-) Nå men den er smuk til dig i alle tilfælde! Knus C