mandag den 11. maj 2009

BUY // A BUNCH OF STUDS

Photobucket

Jeg har længe ledt efter de perfekte nitter, og nu er jagten endelig slut. Jeg fandt for nogle måneder siden disse smukke nitter på eBay. Dog er jeg virkelig langsom til at samle mig om at få tingene købt. I går skrev jeg så endelig til sælgeren, som gav mig gratis forsendelse, og ja, så slog jeg til. Jeg har købt intet mindre end 1000 nitter. Så der burde være nok til et par ting og sager. Jeg overvejer pt. at sætte nitter bagpå en cardigan, da disse nitter skulle være meget nemme at sætte på. Men nu må vi se, de andre jeg har, kan i hvert fald ikke sættes i strik.

4 kommentarer:

carla | arrière sagde ...

kan du vise linket til sælgeren ? :)

Susie sagde ...

For at bruge en ungdommelig term; NICE:) De er super skønne:)

Susie
stylemeupplease.blogspot.com

Ditte sagde ...

Susie: Mange tak :)

Carla: Ja, det er her:

http://shop.ebay.com/merchant/misternailhead_W0QQ_nkwZQQ_armrsZ1QQ_fromZQQ_mdoZ

Pernille Rosenkilde sagde ...

Ja de er super flotte. ha også været lige ved at købe dem men så kom der noget i vejen :S
/Pernille