fredag den 25. december 2009

THE SALES HAVE ALREADY STARTED

Så er juleaften overstået og jeg fik nogle skønne gaver, som jeg lige skal have taget et par billeder af. I dag gælder det så julefrokost og endnu mere mad. Jeg elsker simpelthen julemad, så det kan kun blive en fest.

Udsalget er allerede så småt startet rundt omkrinng og jeg nåede at hapse denne "fuskpels" fra H&M, da jeg købte de sidste julegaver d. 23. Jeg er normalt slet ikke fan af fake fur, men jeg synes snittet på jakken er så fin, så nu er den kommet med hjem på prøve og til 200,-, så er det et forsøg værd.
Topshop og Asos har desudsen også startet udsalg og både Ditte og jeg nåede, at komme lidt i kurven fra Topshop i går.



The sales have already started on Topshop, Asos and in H&M

8 kommentarer:

.. sagde ...

Hvilken HM var den i? den er nemlig ikke sat ned på hjemmesiden! :)

Victim2fashion sagde ...

Argh, den er da for lækker - definitely en keeper à la Kate Moss! Glædelig jul girlies!

Anonym sagde ...

I need one of those leopard coats in my life.

Merete sagde ...

Refleksstick: Det var i den i Gallari K i København, men kunne forestille mig det var i alle H&M butikkerne den var sat ned. Jeg fik godt lige set at den ikke var sat ned på H&M, det er lidt sjovt?

Victim2fashion: Jeg tror også at den får lov at blive;)
Tak skal du have og en glædelig jul til dig også.

/Merete

Louise sagde ...

Farligt at læse med her, har lige købt nogle fine ting på Topshop:) Men eftersom det er første gang jeg har købt noget på topshop.com, er jeg blevet i tvivl om leveringen. Med ASOS tør jeg nemlig ikke bestille hjem til min egen adresse, in case der ikke er nogen hjemme, for jeg fik at vide, at de ville sende pakken tilbage til England. Er det sikkert at få Topshop-pakken hjem til sin egen adresse, også selvom der ikke er nogen hjemme på pågældende tidspunkt? Kan man så hente pakken på posthuset?

Håber I erfarne topshoppere kan hjælpe mig:)

På forhånd mange tak.

Kh Louise

Merete sagde ...

Emmy: Yes, I would like one in real fur too.

Louise:Dejligt med udsalgsshopping. Ved både Asos og Topshop bliver det ikke sendt retur, hvis du ikke er hjemme. Topshop for sendt med postdanmark og du får derfor en pakkeseddel. Asos sender både med GLS og Postdanmark og med GLs har du mulighed for at få pakken sendt ud til en alternativ adresse hvis du ikke var hjemme første gang de har forsøgt at aflevere pakken hjemme ved dig selv.
Derfor er det helt sikkert at få leveret hjem til sig selv både fra Topshop og Asos.
Håber at svaret kan hjælpe dig.

/Merete

Louise sagde ...

Hej Merete.

Tusind tak for svaret, kender du det hvor man bare pludselig kom helt i tvivl og panikker en smule:)
Det er nu et par år siden jeg købte fra ASOS, og der kom postmanden kl. 10, hvor han sagde, at det var da heldigt jeg var hjemme, ellers sender de det tilbage til England, hvorefter man skal betale porto en gang til! Efter den gang er jeg blevet en smule ASOS forskrækket, for tænk hvis jeg nu ikke var hjemme! Men de har så enten lavet det om, eller også havde han bare ikke helt styr på det.

Men tusind tak for svaret, nu kan jeg igen være rolig:)

/ Louise

Merete sagde ...

Hej Louise

Det var da så lidt;)
Nej, jeg kan da godt forstå, at du er blevet lidt forskrækket efter den besked, men der skulle heldigvis ikke være nogle problem.

mvh. Merete