mandag den 21. december 2009

I'VE BEEN TAGGED

Kære Lily fra Buy The Way har tagget mig, og jeg keder mig, så jeg hopper på med det samme :D


3 ting jeg husker, som var det i går:

-Da jeg fik mine Chloé støvler, både 1. og 2. gang

-Da jeg mødte min bedste veninde, Tanja, for første gang, da vi begge skulle starte i 6. klasse

-Da jeg vandt 200,- på et skrabelod til min fødselsdag (da jeg blev 10 eller noget i den dur)


3 ting jeg ikke kan lide:

-At skrive projekt

-Sure tæer

-Salt på mine sko!

3 ting jeg godt kan lide:

-Nye sko, tasker, smykker og tøj :D

-At være sammen med mine bedste veninder og familien

-Hundehvalpe


3 blogs jeg besøger dagligt:

-Gennie

-Acie

-Lily og Funda


3 sange jeg hører for tiden:
-Possibility - Lykke Li

-The Velvet Hour - Sea Wolf

-Never Think - Robert Pattinson


3 tv-programmer jeg følger med i:
-Gossip Girl


3 bloggere jeg udfordrer:

-Acie

-Lotte

-Lisbeth

Ingen kommentarer: