mandag den 11. januar 2010

SONIA RYKIEL POUR H&M ON SALE

Sonia Rykiel pour H&M er allerede kommet på udsalg, og jeg har kastet noget af det i kurven, som jeg i første omgang var for nærig til at købe. Det blev bl.a. til hjemmeskoene til 99,-, lidt forskelligt undertøj og så disse to silketoppe, som var sat ned til 179,-. De bliver fine under en jakke.

I øvrigt nåede jeg lige en tur på posthuset i dag, hvor mine Acne Bamboo kjole lå og ventede på mig. Så den kommer der i hvert fald billeder af i løbet af ugen.


(H&M)

The Sonia Rykiel Collection is already on sale on HM.com

7 kommentarer:

Simone sagde ...

Jeg kan ikke se at det er på udsalg på hjemmesiden, er det mærkeligt? Kan du eventuelt give et link?

Simone
http://simonehwga.blogspot.com/

Merete sagde ...

Det ligger ikke under deres Sale, men i den almindelige Dame afdeling. Her finder du disse bluser under toppe. Der er ikke lavet en før pris, men både disse og alt undertøjet er sat ned på siden. Rabatten er bare trukket fra.

/Merete

Amalie♡ sagde ...

Tak for tippet :-)

/Amalie♡

Simone sagde ...

Det er virkelig mærkeligt. Jeg kan slet ikke finde det. Det er på http://shop.hm.com/dk/ vi snakker om ikk?

Sisse-Sofie sagde ...

jeg kan slet ikke finde undertøjet under damer?
kan du hjælpe mig dem det?

Merete sagde ...

Hvis i går under dame og undertøj, derefter tryk vis alle, så starter Rykiel undertøjet på side 7.
Håber dette kan hjælpe Jer.


/Merete

Simone sagde ...

Tusind tak. Nu har jeg fundet det:D

Simone
http://simonehwga.blogspot.com/