torsdag den 21. januar 2010

BANG BANG MY BABY SHOT ME DOWN

Jeg har været helt skudt ;) i dette smukke tørklæde fra Sarah Becker, siden det i efteråret kom frem på diverse netshops. Desværre var jeg alt for sløv, og nu er det ikke til at opstøve i sort nogen steder. Øv altså, hvorfor tog jeg ikke bare beslutningen, om at kaste mig over det, mens tid var.

Hvis nogen af jer har set dette tørklæde i sort, må i meget gerne sige til, for nej, hvor ville jeg dog gerne smide det om halsen.

Lulu Henckel - ejer af YouHeShe med det labre Sarah Becker tørklæde

I'm really in love with this scarf from Sarah Becker, but I can't seem to find it anywhere.

13 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hun ser generelt bare skøn ud

L / http://sippli.blogspot.com/

One life, one love. sagde ...

Hvor er det bare skønt ..
Det ville jeg bestemt heller ikke ha' noget imod at ha' om halsen, i disse kolde dage ..uuh !

Maria sagde ...

Det er virkelig et skønt tørklæde! Jeg har det selv, og jeg knuselsker det.
Jeg tror dog, det bliver rigtig svært at finde - og især i den sorte udgave (som er klart den flotteste!). Jeg hjalp en på TS med at finde et i december, men allerede dér var de væk de fleste steder. Held og lykke med jagten :)

Anonym sagde ...

Har set det i Strøm i Hellerup for lidt tid siden...

Anna sagde ...

Hvor er det LÆKKERT! Hvad er prisen?

sortslanker sagde ...

Super fint. Hun laver nogle fantastiske ting. Har set det hænge i et butiksvindue i Charlottenlund for ikke så lang tid siden. Kan desværre ikke huske butikkens navn, men den ligger på Jægersborg allé.
Rikke
www.sortslanker.com

Sabrina sagde ...

Nej, hvor er det fantastisk det tørklæde. Det ville jeg virkelig gerne have. : )

Sabrina.

Merete sagde ...

Tak for hjælpen alle sammen. Jeg vil prøve at ringe til Strøm i morgen og finde ud af hvilken butik i Charlottenlund der kunne have det.

Anna: Det koster 1800,-

/Merete

Anonym sagde ...

Det har garanteret været i Leahmaria på Jægersborg allé, Rikke har set det. De forhandler nemlig Sarah Becker...
Mvh Trine

Mary sagde ...

Jeg mener at det er Leah Maria på Jægersborg Allé der har/haft tørklæderne - happy hunting :-)

Anonym sagde ...

Jeg tror butikken på jægersborg alle må være Leah Maria, hun sælger ihvertfald Sarah Becker :) men det ser ud til at være udsolgt, det er ihvertfald ikke på hjemmesiden mere.

Merete sagde ...

Tak for jeres hjælp. Jeg ringede til Leah Maria i dag, men det var desværre udsolgt. Jeg må jagte videre

/Merete

GlimmerGlam sagde ...

Det er virkelig et fedt tørklæde, er selv ret vild med det.. Held og lykke med at finde det..

//Ditte - GlimmerGlam