onsdag den 13. januar 2010

I WANT THIS TOPSHOP JACKET

Ihh, hvor kan jeg nogle gange blive træt af, at jeg ikke bare hapser sagerne, når jeg sidder og savler over dem. Jeg var ret så vild med denne fine perlebesatte jakke fra Topshop, da den var på hjemmesiden, men den var lidt hamper, så jeg lod den blive laaaaangt væk fra den virtuelle kurv.
En måneds tid senere, så jeg Olivia Palermo i den og så fortrød jeg endnu mere, at jeg ikke tog mig sammen mens tid var. Øv, jeg må på jagt på Ebay og håbe at den dukker op.


(TFS)

I love this jacket from Topshop and I regret that I didn't buy it when it was on the website.

17 kommentarer:

Camilla sagde ...

jeg har virkelig også ledt efter den overalt - men jeg har desværre kun fundet den i hvid de fleste steder :/

Merete sagde ...

Den er også så fin, men ja jeg har faktisk også kun set den i hvid efterfølgende. Vi må krydse fingre for at den dukker op igen i sort et sted.

/Merete

Anonym sagde ...

I have that jacket:) I miiight be selling it. It weighs like 2 kg and it's a tiny bit too small for me. But it's suuper nice and I love it alot.

Merete sagde ...

Lucky you, but yes a lot of the sequins jackets are really heavy. If you have a uk size 8 you are welcome to mail me if you consider selling.

/Merete

Miss Jeanett sagde ...

Den er også vildt smuk - men jeg er faktisk mest vild med den i den hvide version. Synes perlerne kommer mere til sin ret med den hvide "baggrund".

Katrine sagde ...

Hej Merete,
jeg er ret så sikker på, at jeg så netop denne jakke i Topshop på Strøget for en lille uges tid siden - på udsalg! :)
Mvh Katrine

lily sagde ...

hehe, den købte jeg var to uger siden og skal meget gerne være her i kbh snart, glæder mig vildt meget! ;)

Anonym sagde ...

that jacket is to die for! Maybe the´ll have it in stock again! xoxo

www.paraphernaliainyourcloset.blogspot.com

lily sagde ...

katrine-det er ikke densamme, uden det er densamme som merete allerede har bare i den anden farve...hvis jeg må blande mig, hehe... ;)

AM sagde ...

Jeg så den i Topshop på Oxford Street forleden, men den var altså lidt en skuffelse. 1. den var mega tung og 2. den var dårligt syet, så mange af de fine sten manglede hist og her. men den ser fin ud :)

Merete sagde ...

Katrine: Ja som Lily siger så mener jeg at den er en anden end denne, som Topshop i Kbh har haft. Den er dog også med sorte og røde perler.

Michaela: Lets hope so:)

AM: Øv, det var da ikke så positivt. Desværre behandler folk heller ikke altid tøjet så pænt i prøverummene, så det kan være at det er derfor stene falder af. Jeg tror jeg bliver nødt til at give den et forsøg hvis den en dag skulle dukke op.

/Merete

Maria sagde ...

åh den er så sinnsykt fin!

diamondsinchampagne sagde ...

Isnt that jacket tdf! She wears it beautifully

L in progress sagde ...

such a great jacket! i wanted the white version tooo

xx
L.

Christina sagde ...

Nøj, hvor er hun smuk og den jakke - wauw. Men det er også helheden i outfittet der gør det :)

kig forbi
http://www.passionsforfashion.blogspot.com/

Emily Salomon sagde ...

Jeg havde den faktisk hjemme, men endte med at returnere den. For det første var halvdelen af perlerne røget af/knækket (de store) under forsendelsen og for det andet syntes jeg altså ikke at den var så flot i stoffet og farverne irl. Så det kan du trøste dig med, hvis den ikke bliver din :)

Merete sagde ...

Hmm det lyder da ikke helt godt, men ihh jeg synes den er fin. Det trøster mig dog alligevel lidt;)

/Merete