mandag den 4. januar 2010

THE BALENCIAGAS HAVE ARRIVED



Så kom mine fine nye sko, og de passer næsten perfekt, de er lidt stramme henover foden, men jeg er også gået en hel størrelse ned, så det havde jeg egentlig forventet. Men længden er heldigvis perfekt, de ville have været alt for lange, hvis det havde været en 37.

Husk at tjekke salgsbloggen, der er stadig rigtig mange godter tilbage!

My new beautiful shoes have arrived, they almost fit me perfect! They're a little tight over the toe area though, but I went down one whole size, so that was expected. But the length is actually perfect, so I'm happy!

35 kommentarer:

Simone sagde ...

de er ubeskrivelige fede !! :-) tror jeg er samme sko størrelse som dig, så hvis du sælger på et tidspunkt af en eller anden årsag, så er jeg über interesseret !!

xoxo

Ditte sagde ...

Det skal jeg huske Simone ;) Omend jeg jo ikke sådan lige kan kontakte dig :D

De er nemlig bare så fede, jeg er virkelig glad for, at jeg slog til!

Mia sagde ...

De er fantastiske! :D Sukker selv efter dem :) Tillykke!

Ditte sagde ...

Tusind tak, Kaiser ;)

Anonym sagde ...

gorge! did you buy them on ebay. I´ve seen them too but the seller didn´t ship international. xoxo

Camilla / litteraersky.wordpress.com sagde ...

wauw, jeg er overhovedet ikke misundelig.. :D

Ditte sagde ...

Michaela: Yes I did, a friend of mine helped me get them home from the US. :)

Camilla: :D :D

Ditte sagde ...

Misundelse udover alle grænser! Så dem for længe siden på Mary-Kate, og så har forelskelsen egentlig været der lige siden... SUUUK! Glæder mig til at se dig style dem.

Lise sagde ...

Hvor er du heldig! Hvad måtte du slippe?

Ditte sagde ...

Mange tak begge to!

camilla // olinesmor sagde ...

Jeg overvejer dem i hvide. Der er rigtig mange til salg på ebay for tiden til dem der også lyster sådan et par, og flere af sælgerne sender til dk.

Tigeren aka Chau sagde ...

De er godt nok flotte!! glæder mig til at se dig med dem på.

/Chau
http://thetigerakachau.blogspot.com/

Ditte sagde ...

Camilla, ja, der er rigtig mange på ebay. Der er en butik i New York der har fået en sending, som de solgte billigt ($200 og derefter kun $99). Så sælgerne har hamstret! Husk at I ca. skal en str. ned :)

Ditte sagde ...

Chau: Mange tak!! ;)

Mia sagde ...

Så er de da rimelig billige på ebay?

HVor meget bliver det i porto, told og moms fra usa? :D

Ditte sagde ...

De fleste sorte står til 300$.
Jeg betalte ikke moms og told, og de var omkring Emmy i USA, så kan desværre ikke hjælpe med priser på det :)

Mia sagde ...

Okay ja :) De er bare så smukke :)

camilla // olinesmor sagde ...

Nårhhh så det er derfra de stammer :-). uhhh er så fristet af de hvide.

Ditte sagde ...

Camilla, ja, det er derfor. :) Butikkerne hedder vist DSV, mener jeg.

Anonym sagde ...

Yay! I want to see how you wear them pronto!

Anonym sagde ...

Damn du shopper mange sko... :P

lily sagde ...

ej, men altså de er virkelig super fede...!! Jeg vil se dem på!!! :)

Simone sagde ...

Hej igen Ditte :-) .. Jeg sidder og overvejer at købe dem hjem fra ebay. Men har lige nogle spørgsmål jeg håber du vil svarer på. På forhånd tak!
Hvilken størrelse er du normalt?
Hvilken amerikansk størrelse har du købt dem i?
Og er de store eller små i størrelserne?

KH.

Simone :-)

Simone sagde ...

sidste spørgsmål:
hvilken skostørrelse står under din sko :P ?

Ditte sagde ...

Emmy, I will se what I can do ;)

Lily: :D :D Skal se hvad jeg kan gøre! Og tak!

Simone: De kommer ikke i US str. De er lavet i italien. Jeg svinger mellem 36 og 37, men da jeg har en bred fod bruger jeg oftest 37. Mine er en str. 36 :)

Stride sagde ...

Nogle gange hader jeg dig altså lidt, bare lige så du ved det....du har både en god smag i sko, men også en lille str!!!! :-)

Ditte sagde ...

Undskyld Astrid :D :D

Anonym sagde ...

De er godt nok også lækre! tillykke med dem ;)

Ditte sagde ...

Mange tak, Christina :D

Nadia sagde ...

Super flotte :)

Du har da bare den fedeste skosamling, kunne man ikke få et billede af den samlet en dag :)

Ditte sagde ...

Mange tak, Nadia :)

Har næsten lige lavet indlæg med min garderobe, det kan du se her:

http://velvet-snow.blogspot.com/2009/12/wardrobe-anno-09.html

:)

Charlotte A. sagde ...

Ihh Ditte... de er bare så flotte! Jeg har også luret på dem flere gange på Ebay, hvor der er rigtig mange tilsalg! Jeg er normalt en str.38, vil du tro jeg skal bruge 37, hvis jeg vælger at købe dem??

Knus
Charlotte

Ditte sagde ...

Hej Charlotte,
Det kommer nok an på din fod. Men jeg er selv gået 1 str ned, da min fod er meget kort, men bred. :)
Ja, der er mange på eBay lige nu, det er også der jeg har fået mine fra, det skyldes at DSV butikkerne i NY har haft dem på udsalg til først $200 og derefter til $100. :)
Mvh. Ditte

Unknown sagde ...

Congratz, I wish I had those shoes :)

Ditte sagde ...

Thanks Moda C. ;)