søndag den 11. oktober 2009

H&M SHOWROOM // NO. 1



Støvletter (uge 47) (ægte skind hele vejen igennem) 599,-, Cardigan (uge 46) 349,-, Vest med pailetter (uge 50) 179,-



Cardigan (uge 45) 249,-, Armbånd (ankomst ukendt) 59,95,-, Støvletter (uge 49) 349,-



Paillet nederdel (uge 48) 179,-, Cardigan (uge 43) 349,-, Armbånd (herre) (ankomst og pris endnu ukendt)

Vi var, som I allerede ved, i H&Ms showroom, da jeg var i København. Vi er begge enormt store fans af H&M og ville ikke leve uden. Jeg ville f.eks. dø, hvis jeg skulle undvære H&M trend her i Aalborg. Vi var derfor enormt glade for, at få muligheden for at gramse på sagerne, før de lander i butikkerne.

Christina viste os rundt og fandt labre sager til os, som vi endnu ikke selv havde spottet. Og hun hev de skønne støvler fra første billede ud af en kasse, der ellers var på vej afsted til Costume, til os, og ih, hvor er jeg forelsket. De kommer dog kun i 47 eksemplarer i DK, så der bliver nok kamp om dem.

På vej ud spottede jeg nitte sko fra den kommende Jimmy Choo kollektion i en papkasse, men som Christina allerede havde fortalt, så måtte de ikke vise dem før engang i november, men jeg fik altså lige skimtet dem og sat en finger på en nitte igennem åbningen af kassen. :D

Jeg har desuden, som I forhåbentlig kan se, fået gang i mit kamera, hvad synes I?

23 kommentarer:

Maria sagde ...

Ser super lækkert ud! Glæder mig til at se pailletvesten i virkeligheden. Den ser SÅ fin ud på billedet. Er der også pailletter på ryggen af den?

Det er også nogle lækre cardigans.

/Maria

Louise sagde ...

Fine ting vi har i vente :-)

Hvordan er vesten med pailetter irl? Den ser jo super fin ud på billedet, men til kun 179 er den måske knap så fin i kvaliteten irl?

Ditte sagde ...

Maria: Der er desværre ingen pailetter på ryggen, desværre typisk H&M. Men jeg synes faktisk, at den er ret fin alligevel!

Louise: Jeg synes faktisk kvaliteten er overraskende fin, pailetterne sad godt fast. :)

Maria sagde ...

Tak Ditte :) Det er ofte der, man kan se forskellen på highstreet og de dyrere mærker; hvor meget, der er gjort ud af detaljerne, hvor tætte pailletterne er sat på etc. Når det er sagt, tror jeg sagten, jeg kunne finde på at købe vesten (udsmykning på ryggen eller ej), hvis den er så fin, som den ser ud på billedet.

God søndag!

/Maria

line sagde ...

Fuck hvor er de øveste støvler for fede! Nogen idé om hvad man kan foretage sig for at få fingrene i sådan et par?? Kan man ringe til et hovedkontor og få at vide hvem der får dem og hvor mange par eller er det bare at håbe at man er heldig??

Ditte sagde ...

Line: Du kan godt prøve at ringe til kundeservice, men tror de skal have et style nummer. :)

Jeg skal alligevel have fat i Christina en af de nærmeste dage, så jeg ser, om jeg kan fikse noget til dig ;)

line sagde ...

Ej Ditte du er da en Gud hvis du kan fikse noget sammen, for kan godt mærke at jeg da slet ikke kan leve uen de støvler... he he
hvis du skal bruge min mail er den:
line-schmidt@hotmail.com

Ditte sagde ...

Line: Ved ikke om jeg fik udtrykt mig lidt utydeligt, men kan ikke fikse selve støvlerne, kun et stylenummer :( Vi må desværre på jagt ud i butikkerne, hvis vi skal have dem! Måske de kommer på nettet også :D

Anonym sagde ...

I need the first boots!

line sagde ...

he he ej det ville være lidt for godt til at være sandt hvis du kunne "fikse" andet end det, men stylenr. er også første skridt på vej til mine nye støvler ;o) Uhh tror ikke de kommer online, men du kunne evt også høre om hun ved det??

Ditte sagde ...

Emmy: Aren't they wonderful?

Line: Jeg skulle også bare være sikker, ville jo nødig gøre dig ked af det. Hun ved det vist ikke mere specifikt, hun nævnte bare, at de måske kom online. Men jeg spørger efter stylenummer ;)

Sacha sagde ...

Den hvide cardi med pufærmerne er godt nok fin, den kunne jeg godt overveje at kigge nærmere på :)

Ditte sagde ...

SH: Det sagde min veninde også, så hun skal også på jagt. :)

Ditte sagde ...

Line: Stylenummeret er: 996770 :)

[Spitzenklasse] sagde ...

Uh, den nederste cardigan med "bomber" på skuldrene er jo præcis sådan en jeg har ledt efter.

Kan du huske noget om hvilket materiale den er lavet i ?

/Mette

Ditte sagde ...

Mette: Det kiggede vi slet ikke efter nej. Men mange af tingene i showroomet har slet ikke vaskemærker endnu. Men det virkede til, at der var en del uld i. Og så er der nok noget akryl halløj, desværre.

[Spitzenklasse] sagde ...

Tak for svaret - jeg må se om jeg kan opstøve den når den kommer i butikkerne.

line sagde ...

Takker ;o) Damen hos kundeservice fortalte at de først kom i uge 48... suk... kan jo slet ikke vente. kun 13 par i min str. dk over. Der bliver kamp til stregen ;o)

Anonym sagde ...

Hej Ditte!

Hvor er gulduret fra?

Jeg synes det er et af de pæneste guld-retro urer jeg har set!

Bolette :-)

Merete sagde ...

Hej Bolette

Det er faktisk et Casio, som jeg har købt på Asos for et par år siden. De fås dog også som vintage og jeg ved at en urmager ude på Frederiksberg har en del vintage Casio ure.

/Merete

Anonym sagde ...

Hej Merete!

Tusind tak for hjælpen.

Det fås stadig på asos, hvis andre skulle falde over det smukke ur..


Bolette :-)

Line sagde ...

Jubiiiii så er støvlerne kommet online og straks bestilt for en sikkerheds skyld. Ville nu bare lige sige at jeg endnu engang er super glad for en blog der kan vise billeder af hvordan tingene rigtigt ser ud for havde da ALDRIG købt dem ud fra det billede som h&m har på hjemmesiden.... alt for meget plastik over den støvle, så satser nu på billedet her på bloggen passer bedre ;o)

Ditte sagde ...

Tak for info, Line!

Jeg synes, at de var super cool IRL, da jeg så dem i hvert fald. Håber ikke kun det var showpiecet der var fint!