lørdag den 10. oktober 2009

BUY // STUDDED SUEDE BAG FROM ZARA

Min weekend er slet ikke booket med noget spændende, her står den kun på arbejde. Jeg synes dog alligevel, at I skal se mit nyeste køb. Det er denne lille ruskindsmulepose sag fra Zara. Jeg har forgæves søgt København tynd for at få mine små fede fingre i den, men uden held. Heldigvis kom søde Mathilde "to the rescue", og fandt den til mig i London, og ihh, jeg synes den er fin. I får et bedre billede af taske, når den rigtigt kommer i brug.


4 kommentarer:

Skylark sagde ...

Godt køb :-) Jeg fandt den selv i Rom for et par uger siden og er stadig lidt eksatisk. Den er bare så lækker altså!!

Merete sagde ...

Tak skal du have. Jeg har jagtet den i længere tid, så jeg er bare så glad for at den blev min. Godt at høre at du også er glad for din.

/Merete

Anonym sagde ...

Is this bag for sale?

xoxo
J

www.talkprettytome.blogspot.com

Merete sagde ...

Sorry, no it isn't:)I love it to much to sell it.

/Merete