fredag den 30. oktober 2009

COME HOME TO ME, NOW!



(streethearts)


Nu må de H&M Divided Exclusive sko altså godt snart komme, jeg skal seriøst lære snart at lade være med at rette i min ordre hele tiden, for så kommer jeg jo netop bag i køen, damn. Der dukker billeder op af skoene over det hele lige nu, og det gør det ligesom ikke bedre, jeg vil også have dem NU!

I ordered these shoes what seems like hundred years ago, and I want them NOW! Pictures pop up everywhere, and that doesn't make it better, at all!

9 kommentarer:

Velony sagde ...

Ditte, I ordered them too from the online store. They said they would ship at the beginning of November so you should receive them shortly. I hope they look as good in the pics.

Stine M.H sagde ...

de er godt nok fine :)
jeg krydser fingre for du snart får dem!

the-fashion-wall.blogspot.com

Ditte sagde ...

Mine are supposed to ship soon too, but I've been waiting for a couple of months now.

Anna sagde ...

ORH hvor er de flotte! Ja håber også at de er lige så flotte som på billedet, for så kan det da ikke være helt galt ;) held og lykke eller hvad man siger :b

Ditte sagde ...

Mange tak Anna, jeg har kun hørt godt om dem fra andre, så det tror jeg helt bestemt de er! Jeg frygter kun det syntetiske for, desværre. :( Men må bruge dem med strømpebukser i, hvis mine fusser brokker sig.

Line sagde ...

Har lige set et par i str. 38 i den store H&M idag hvis der var nogen som skulle have interesse. Jeg blev herligvis ikke fristet da jeg bruger 39 ;o)

Ditte sagde ...

Style Bird: Yes, they're wonderful right!

Ditte sagde ...

Line: Ja, så er det jo heldigvis så nemt! ;) Var de fine?

camilla // olinesmor sagde ...

Er så glad for mine. Kan danse i dem en hel nat uden ømme fødder.