onsdag den 24. februar 2010

SUDDENLY CRAVING THE GARDEN COLLECTION

Efter at have set billeder af The Garden Collection fra H&M, var jeg slet ikke solgt. Kollektion var for piget og umiddelbart slet ikke noget for mig. Det var så indtil jeg så Andy fra Style Scrapbook i denne kjole. Den er så fin med flæserne, lommmerne og farverne. Jeg kan ikke lige finde ud af, om den er mig, men who cares, når nu den er så fin. Den skal i hvert fald jagtes og prøves, når The Garden Collection kommer i butikkerne d. 25 marts.


(Style Scrapbook)

I love this dress from H&M's Garden Collection, which will be in stores in the end of march.

7 kommentarer:

Unknown sagde ...

Stop! Jeg vil have den for mig selv. Åh det bliver måske en kamp at få fingrene i den.
Ved du om kollektionen kommer online også?

Merete sagde ...

Hehe. Den er altså også bare så fin. Nej jeg ved endnu ikke om kollektionen kommer til slag på nettet, men jeg skal nok lige undersøge det;)

/Merete

Mette F sagde ...

Den er bare så smuk den kjole, håber virkeligt den kommer på nettet, så man ikke skal ud i kulden og stå i kø et par timer før H&M åbner.

louise w. petersen sagde ...

...den er nemlig rigtig fed, og lige præcis tilpas piget. ikke mer. want, want, want:) xoxo /L

www.lovethemclothes.blogspot.com

Christina sagde ...

Åh den er da så fin! Håber den kommer online, ellers skal jeg helt til københavn!
Ved du hvilket prisleje den ligger i?

Christina/wemaketherules.wordpress.com

Andy Torres sagde ...

thanks for the feature darling :) its a beautiful dress isnt it???

XOXO
Andy

Merete sagde ...

Jeg vil lige prøve at undesøge pris og om den kommer online. Jeg vender tilbage med info.

Andy:Yes it so beautiful. I wasn't at all in to The Garden Collection but when I saw this dress on you I knew that I had to have it:)

/Merete