fredag den 5. februar 2010

DIXIE LUNCH

I går var jeg en tur i Valby med Kia og Katrine for at spise frokost hos Dixie og ikke mindst se deres nye sager. Det var som altid super hyggeligt og vi spiste mad, en maaaaaasse chokolader og hyggesnakkede med deres søde sælger Tina.

Dixie har en masse især skønne sko, som kommer til sommer og efteråret, men også en masse fine tasker. Jeg har udvalgt en taske og et par fantastiske støvler, som jeg vil vise jer og som meget gerne måtte bo i min garderobe. Støvlerne kommer desværre først i butikkerne i august/september, så jeg må væbne mig med tålmodighed. Den grå skind mulepose/taske skulle så vidt jeg kan huske komme i løbet af foråret.





I went to lunch at Dixie and I found two favorite items. I love the boots and the grey leather bag.

11 kommentarer:

Guapizimo sagde ...

Virkelig fede støvler!!! Ærgerligt de først kommer i butikkerne til efteråret.

Mette sagde ...

Super fed taske. Hvad koster den?

Tak for en god blog.

VH. Mette

Miss Jeanett sagde ...

Virkelig fede støvler! Kan du huske prisen på dem? Bare sådan ca.

Merete sagde ...

Ja, jeg er også helt vild med begge dele.

Tasken mener jeg koster 699,- og støvlerne kan jeg desværre ikke huske hvad kommer til at koste, men jeg skal nok lige opdatere jer.

/Merete

Anonym sagde ...

Are you getting paid financially or otherwise to promote this brand Dixie on your blog?

Merete sagde ...

No, we are not getting paid to write about Dixie. We were invited to lunch and I found some of the items interesting.

/Merete

Merete sagde ...

I love this boots too.

/Merete

Anso sagde ...

hej, skønne sager :) hvor er dit flettede armbånd fra? vh anso

Merete sagde ...

Anne sofie:
Ja, det er nogle super lækre sager. Mit armbånd er købt i Bik Bok.

/Merete

linda; sagde ...

Seje støvler. Tak for inspirationen.

Tina sagde ...

Tasken koster: 699.-
Støvlerne: 469.-

Hilsen Tina, DIXIE