søndag den 8. marts 2009

VELVET SNOW SALE - THE SEQUEL

Så har jeg opdateret min salgsmail og den er allerede sendt ud til alle dem, som bad om mailen i første omgang. Hvis du mener, at du er blevet glemt. Så skriv endelig, da jeg har fået en enkelt retur allerede.

Jeg har tilføjet nye labre sager, bl.a. Vanessa Bruno kjole - med blondeindsatser, Karl Lagerfeld for H&M paillet blazer, Topshop kjole i silke og jersey, H&M trend kjole med tylskørt, H&M blonde kjole, vintage uniforms jakke, ægte vintage pels, satin plateau sko fra H&M  og Vila cardigan med hale.

3 kommentarer:

Ditte sagde ...

Chanette: Det er din jeg lige har fået retur, sendte til samme adresse. Måske du mangler plads i indbakken?

Ditte sagde ...

Jeg sender mails ud, så hurtigt som muligt, men gratismailen mistænker mig for spam, da jeg har sendt ud til alt for mange modtagere. Så jeg skal vente en time, og kan derfor først besvare mails, når den time er gået! :)

Ditte sagde ...

Så har alle fået mails ;)