torsdag den 19. marts 2009

RABENS SALONER PANTS

Jeg har i et stykke tid ledt efter et par haremsbukser, som vil passe ind i min garderobe. Jeg er slet ikke til de modeller, som er meget løse og lange for oven. Jeg synes derfor denne model med det moderat løse look og de stramme ben med lynlås er rigtig fin. De herreinspirerede haremsbukser her er fra Rabens Saloner og fås i sort, grå og beige/rosa. Jeg er mest til de grå og overvejer kraftigt om det er disse der skal investeres i for at få en af forårets og sommerens store tendenser ind i garderoben.

Photobucket
(Youheshe)

4 kommentarer:

Jeanette sagde ...

Ved du hvad bukserne koster?

De er rigtig fede..

Merete sagde ...

Ja jeg synes og de er så lækre. De koster 799,-.

/Merete

Maria sagde ...

Merete, du må lige sige hvad du beslutter.. Overvejer dem selv, så det kunne være super lækkert at se dem på, hvis du ender med at snuppe et eksemplar. :)

Merete sagde ...

Det kan du tro. Det er dog nok sat lidt i bero, da jeg har en ny taske i tankerne. De er dog ikke helt glemt, så jeg skal nok opdatere herinde hvis de bliver prøvet på eller købt;-)