onsdag den 11. marts 2009

TRYING SOMETHING "OLD"

Jeg er nok den typiske shopper, der hele tiden craver nye labre sager. Jeg har desværre snart ikke mere garderobe plads, og desuden drømmer jeg lidt om, at der skal en ny taske til min samling. Nu har jeg så besluttet, at der ikke skal indkøbes så mange nye sager, som jeg det sidste stykke tid har haft tendens til. Jeg vil derfor prøve, at "rediscover" min garderobe, for jeg ved jo, at jeg har en masse godter gemt, der ikke helt kommer til deres ret. Derfor vil jeg i det næste stykke tid finde tøj, sko og accessories i mine gemmer, og give dem et revival. I vil derfor se flashs af mine nyopdagede sager, og jeg vil prøve at indarbejde dem i mine outfits (på ny). Jeg har senest fundet denne asymmetiske navy kjole fra Cos frem, samt en vest fra Zara med guldnitter, begge købt sidste efterår, og begge kun brugt en enkelt gang. Nu er begge dele lagt frem, så jeg snarest kan få det på.

Photobucket

4 kommentarer:

Roxanne sagde ...

hvor er nittevesten fra? den er rigtig flot

Merete sagde ...

Tak; den er fra Zara.

/Merete

Unknown sagde ...

Oooh,such a nice dress...
Great post,i hope you could put my blog link in your site,I would really appreciate it..Have a nice day.;D

Bey sagde ...

Rigtig fin fest! Den skal du helt bestemt bruge!