fredag den 20. marts 2009

KIM BUCK HEART NECKLACE

Jeg fandt dette billede i min billede mappe på min computer. Jeg faldt over det på nettet for et par år tilbage, og jeg synes virkelig, at den med det anatomisk korrekte hjerte er noget så smukt. Den røde tråd/kæde fuldender i mine øjne smykket.

Den er lavet ef en dansk smukkedesigner ved navn Kim Buck, som så vidt jeg kan læse mig frem til også har designet smykker for Georg Jensen. Det er endnu ikke lykkedes mig at opstøve den, så hvis der er en, der ved mere, hører jeg meget gerne om dette.


Photobucket
(TFS)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Merete,

- jeg ved den hedder Signa Intima, - men ved desværre heller ikke hvor den forhandles.
Jeg er også helt pjattet med den ;-)

Kram fra Mira

Merete sagde ...

Tak Mira. Dejligt at få navnet på den. Jeg synes også at den er så skøn

Trins sagde ...

Kim Buck har da haft sin egen biks på Rådhusstræde, KBH. Mon ikke den ligger der endnu?

Merete sagde ...

Ok tak, det vil jeg da undersøge og slå et smut forbi.

/Merete