fredag den 6. marts 2009

THOSE TENTACLES, OH THOSE TENTACLES

Jeg har noget med blæksprutter for tiden, eller det har varet længe efterhånden. Jeg har indtil videre kun en fingerring med en blæksprutte, da det desværre ikke vrimler med labre blæksprutte smykker derude. Jeg har hele tiden mine egne tentakler ude, for ikke at gå glip af nogle gode sager. Og nu har jeg endelig øjnene rettet mod noget labert. Det er disse øreringe fra Etsy, som jeg nu sværmer om. De er lavet ud fra rigtige blæksprutters arme, og derfor er de alle unikke.

Photobucket

4 kommentarer:

maria sagde ...

Ej, hvor er de helt igennem cool! Det skulle vel ikke være inspireret af Jane fra Sea of Shoes, at du også bærer en fascination for blæksprutter ;)

Jeg er i hvert fald blevet inspireret af dig, Ditte, og er begyndt at gå mere med ringe - så går shopamok - skal bare lige have styr på det med ringstørrelser! Du har ikke et godt sted, hvor man kan få styr på det? Og vil du evt. ud med nogle gode steder til fede ringe - kan se, du er Etsy-ekspert, hvilket er et sted, jeg stadig har til gode at udforske!

Go' weekend, når du når dertil!

/Maria

Ditte sagde ...

Hej Maria,

Det er jeg da glad for at høre. Jeg bruger selv denne side, til at omregne ring str.:

http://www.celtarts.com/ring_size.htm

Jeg har set Janes smukke Antonio Palladino ring, og er meget misundelig. Men den er jo helt uden for min rækkevidde. Jeg fandt min på Etsy, men har også set den samme til salg på ebay. (Samme sælger) Jeg har fundet øreringene, gennem en artikel som Janes mor, Judy, var med i. Da det oprindeligt er hende, der har inspireret datteren. Hun har jo armbåndet fra Antonio Palladino, til kun $4200 :-O

Jeg finder dem primært på ebay, da jeg vil have ægte sølv, som er min obsession pt. Og derfor får man mest for pengene ved, at købe dem vintage :)

Jeg er heldigvis allerede nået til weekenden, men ligger til gengæld syg, så den bliver ikke så festlig. :(

Du må have en skøn weekend.

Mvh. Ditte

Anonym sagde ...

Vil du mon afsløre hvor man finder disse skønne øreringe? Jeg er da også helt forelsket nu ;) de er godt nok fine!

På forhånd tak og god søndag :)

Ditte sagde ...

Det troede jeg faktisk, at jeg havde gjort allerede ;)

Du finder sælgeren her:

http://www.etsy.com/shop.php?user_id=5260408