mandag den 26. juli 2010

SUMMER BOOKS // LA CANDY


Da vi i juni afholdt konkurrence om 5 bøger, som I kunne vinde her på bloggen, der var vi i første omgang blevet tilbudt at udlodde LA Candy bogen til jer læsere, men kære Astrid var hurtigere, og vi fik derfor selv lov til at vælge 5 bøger, som vi kunne udlodde. Hvilket faktisk var ret sjovt, og de gik alle rent ind hos jer. Vi fik mange mails og bøgerne er nu landet ude hos vinderne. 

Vi fik dog selv hver et eksemplar af LA Candy, og da jeg er stor fan af The Hills, The City og Kell on Earth, ja, så slugte jeg den råt. Den krævede et minimum af mig, jeg skulle ikke tænke, og det var voldsomt rart. Da jeg netop havde afleveret min bachelor og derfor havde læst mere end rigeligt de forgående måneder.

Jeg havde heller ikke forventet, at den ville være specielt udfordrende. Men når jeg leder efter skønlitteratur er det oftest i den genre, da jeg de seneste år har kigget på mere end rigeligt udfordrende faglitteratur. Så The Hills i bogform var fabelagtigt.

Den er skrevet af Lauren Conrad, hovedpersonen i de første sæsoner af The Hills, og den er bygget over hendes oplevelser, dog med andre navne, klubber osv. Men den fangede mig og jeg har netop modtaget Sweet Little Lies, som er anden bog i serien, på engelsk. Den købte jeg på eBay. Jeg kan nemlig ikke vente på, at den bliver oversat og udgivet i Danmark til næste år. 

Jeg vil lige understrege, at ArtPeople ikke lagde nogle krav på bordet, før de forærede os for bøgerne, hvilket vi altid siger nej tak til, hvis det er tilfældet. Derfor er det en selvfølgelighed, at dette indlæg er min egen mening.

Ingen kommentarer: