mandag den 6. april 2009

YAY!! IT'S FINALLY GOING TO BE MINE!

Photobucket

Jeg fik et tip af en anden TFS'er den anden dag, de havde denne fine ring på Bloomingdales side og jeg smuttede straks derind. Jeg watchede på det tidspunkt en på eBay, men den så ud til at blive dyr. Jeg skrev så til en jeg kender fra TFS - Emmy, som er så heldig at bo i USA, nærmere bestemt i Texas, om hun ville hjælpe mig. Hun var simpelthen så sød, sagde ja med det samme, og fandt så ud af at der var et super tilbud derinde i disse dage, 20% ved køb under $300, 30% ved køb mellem $300-400 osv. Så hun spurgte, om der var mere jeg skulle have. Jeg kontaktede min veninde Mira, som har savlet over ringen længe, og spurgte om hun skulle have en med, det ville hun gerne. Derudover ville en anden af vores fælles veninder Camilla, som I har set på bloggen et par gange før, gerne have et ur, så det blev også smidt oveni. Desværre var der kun rabat på ringene, men vi sparede da hele $93. Den er desværre på pre-order, men skulle blive sendt senest sidst i maj.

1 kommentar:

Karen sagde ...

Voldsomt lækker ring, den er ligesom den du har i sølv ikke?